וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מר עולם

ענת קם

21.5.2008 / 13:34

בערוץ 10 הוא זכה ל-4% בממוצע בלבד, אבל הפורמט של "מה נהיה", השעשועון שהגיש אברי גלעד, נמכר במיפ האחרון ללא מעט מדינות

הפורמט הישראלי "הבועה" נמכר בפסטיבל MIP להפצה ברחבי העולם. הפורמט, שפותח על ידי אברי גלעד ואיתן אבוט, הוא שעשועון בו מתחרים שלושה מתמודדים, אשר מבודדים למשך שבוע מכל קשר עם העולם. בתום השבוע, הם חוזרים לאולפן בכדי להתמודד עם סדרת שאלות אקטואליה ולהחליט מה באמת קרה בעולם במהלך השבוע בו היו מנותקים מכלי התקשורת.

עונה בת שבע תכניות של השעשועון שנקרא אז "מה נהיה", שודרה בעבר בערוץ 10 והם זכו לכ-4% צפייה בממוצע. בין המדינות שרכשו את הפורמט: ארצות הברית, בריטניה, צרפת, קנדה, אוסטרליה, גרמניה, פולין, נורווגיה וספרד.

איתן אבוט מסר: "פורמט הבועה הוא דוגמא קלאסית כיצד רעיון מקומי לכאורה 'שהישראלים מכורים לחדשות' מצליח לקבל מימד בינלאומי, על ידי התאמתו לתופעה אוניברסלית בה העולם המודרני מחובר 'און ליין' לאוטוסטרדת המידע דרך כל כלי אלקטרוני אפשרי ומה קורה לבני האדם ברגע שהם מנותקים".

אבי ארמוזה, מפיץ הפורמט: "במהלך הפסטיבל האחרון ביצענו קפיצת מדרגה שיווקית נוספת, באמצעותה חשפנו את הפורמטים הישראלים למרבית גופי השידור וההפקה המרכזיים בעולם. אנו שמחים שפלטפורמת ההפצה שבנינו מאפשרת למנף את הכישרון והיכולת שטמונות בשוק הטלוויזיה הישראלית לידי עסקאות מכירה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully