וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירית שטראוס מכרה את מניותיה בראובני פרידן

עדי דברת

22.5.2008 / 12:13

הרוכשים הם מייסדי המשרד והמנכ"לים אודי פרידן ומשה ראובני. שווי המשרד מוערך ב-18 מיליון דולר

משרד הפרסום ראובני פרידן הודיע הבוקר כי עירית שטראוס, בעלת 10% מהמשרד ואחותה של עפרה שטראוס, מכרה את מניותיה בחברה. הרוכשים הם מייסדי המשרד ומנכ"ליו המשותפים - אודי פרידן ומשה ראובני.

לאחר הרכישה מחזיקים השניים ב50% מהחברה, כאשר החברה הבינלאומית IPG מחזיקה ב50% הנוספים. החברה לא מסרה איזה סכום שולם בעסקה, אבל העריכה את שווי המשרד ב-18 מיליון דולר.

עירית שטראוס שימשה שותפה במשרד עד ספטמבר 2007, אז החליטה להפסיק את פעילותה השוטפת במשרד, אך נותרה בעלת מניות בו. מכירת המניות מגיעה בהמשך לעזיבת קבוצת שטראוס את משרד הפרסום.

סימנים ראשונים לבקע במערכת היחסים בין ראובני פרידן לבין הנהלת שטראוס ניתן היה לראות כבר לפני כשנה וחצי - אז החליטה הנהלת שטראוס להפר את האיזון הקבוע שהיה נהוג עד אז בין משרדי הפרסום שלה, והעבירה לשלמור את תקציב המותג פסק זמן, שהיה אז לקראת מהלך פרסומי נרחב. עד אז חולקו התקציבים במידה שווה ומאוזנת בין שני המשרדים.

בהמשך העניק אודי פרידן, שותף במשרד, ראיון בעיתונות, שבו אמר כי ההסכם עם שטראוס אינו משתלם וכי הוא מתקשה לעבוד עם הלקוח. בשטראוס זעמו על הדברים, ובעיקר כעס מנכ"ל הקבוצה ארז ויגודמן. לאחר מכן העבירה קבוצת שטראוס גם את יתרת תקציבה למשרדים אחרים, למעט תקציב הגלידות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully