וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונית הכסף

ענת קם

22.5.2008 / 13:54

בפסטיבל שובר מסך כועסים. אדם שוב ביטל את השתתפותו מספר שעות לפני שהיה אמור להופיע בגלל, מונית שהתעכבה

מארגני פסטיבל "שובר מסך" של מכללת עמק יזרעאל זועמים על אדם שוב, שביטל את הגעתו שעות ספורות לפני שהיה אמור להשתתף באחד הפאנלים לפני יומיים. שוב, לשעבר עורך TheMarker cafe אמור היה להופיע בפאנל שעסק ברשתות חברתיות.

לוואלה! ברנז'ה נודע, כי בבוקר הפסטיבל הגיעה מונית לאסוף את שוב מביתו. נהג המונית עבר בביתה של נוסעת נוספת שאמורה היתה להגיע לפסטיבל, אולם כשהגיעו אל הכתובת התברר שהיא לא נמצאת ושעל הנהג לנסוע לקצה השני של העיר על מנת לאסוף אותה. על פי מקורות בהפקת הפסטיבל, הדבר הכעיס את שוב, שירד מהמונית והודיע שהוא לא יגיע לפסטיבל משום ש "הזמן שלו יקר מדי".

יצוין כי רבים ממשתתפי הפסטיבל חלקו מונית עם משתתפים אחרים בדרך לעמק יזרעאל. בהפקת הפסטיבל נפגעו מהתנהגותו של שוב, ששמו ושם החברה החדשה שהקים התנוססו בכל הפרסומים המוקדמים לקראת הפסטיבל.

אדם שוב אמר בתגובה: "בדרך כלל נהוג לגבות תשלום עבור הרצאות מקצועיות. במקרה הזה - למרות שהדבר היה כרוך בויתור על שעות עבודה יקרות בניהול המיזם שאני מקים בימים אלה - הסכמתי ובשמחה להופיע בהתנדבות בגלל חשיבות קידום הפריפריה ותושביה. לצערי בבוקר האירוע בגלל בעיות של חוסר תיאום מצד הפקת הפסטיבל, המונית שלהם התעכבה במשך שעה ארוכה בחיפושיה אחר נוסעת נוספת שהייתה אמורה לבוא איתנו לפסטיבל. מכיוון שראיתי שחוסר התיאום ישרוף לי זמן יקר - התנצלתי באוזני המארגנים, וביקשתי שלא להשתתף בפאנל המתוכנן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully