וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינה נבות תחליף את לובטון

ענת קם

22.5.2008 / 14:28

סמנכ”ל השיווק חטיבת מוצרי הצריכה של אגיס, מונתה לתפקיד סמנכ”ל השיווק של HOT. יעל ולצר מ-TheMarker מונתה לדוברת החברה

דינה נבות, סמנ"כל השיווק בחטיבת מוצרי הצריכה של חברת אגיס, מונתה לסמנכ"ל השיווק של HOT. היא תחליף את יוסי לובטון, שהודיע כי הוא פורש מתפקידו לפני שלושה חודשים.

נבות הובילה את תהליך השינוי האסטרטגי בפלאפון כאשר היתה מנהלת שיווק בחברה. התהליך כלל גם את תהליכי המיתוג מחדש של פלאפון והחדרת הדור השלישי. עוד קודם לכן איישה את תפקיד סמנכ"ל התכנון האסטרטגי במשרד הפרסום גיתם BBDO.

דינה נבות אמרה היום: "זו היא תקופה של צמיחה ורווחיות מרשימה ב HOT. אני שמחה להצטרף לצוות של אנשים מובילים ורואה אתגר עצום בניהול מערך השיווק של HOT ובהמשך ביסוסה כחברת התקשורת המובילה בישראל".

דוד קמיניץ, מנכ"ל HOT , בירך את דינה נבות והוסיף "דינה נבות משלבת בתוכה, ניסיון, סקרנות אינטלקטואלית ויצירתיות הנחוצים בשוק תחרותי ומאתגר כמו שוק התקשורת, אין לי ספק שהצטרפותה לצוות הניהולי של HOT תתרום רבות להמשך פיתוח האסטרטגיה השיווקית של החברה ופיתוח מוצרים ושירותים חדשניים".

HOT הודיעה היום גם על מינויה של יעל ולצר לדוברת החברה. ולצר תפעל לצידו של מוטי שרף המשמש מזה כשנתיים כיועץ התקשורת והאסטרטגיה של HOT.

ולצר שימשה בעשר השנים האחרונות בתפקיד עורכת וכתבת ברשת מקומוני שוקן וברשת מקומוני ידיעות אחרונות. במקביל, הגישה תוכנית אקטואליה ותוכנית מגאזין אישית ברדיו דרום.
בשנה האחרונה שימשה ולצר ככתבת המדיה של TheMarker. הילה שפיר תמשיך לשמש כדוברת תחום התוכן ב HOT.

ולצר אמרה היום: "לאחר שנים ארוכות ופוריות כעיתונאית אני שמחה על האתגר החדש העומד בפני, בניהול מערך הדוברות של חברת התקשורת המובילה בישראל."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully