וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשתות השיווק מובילות את הפרסום באפריל

עדי דברת

25.5.2008 / 14:00

הוציאו כ-10 מליון דולר. סופרפארם הוציאה כ-1.5 מליון דולר. כ-4.5% מסכום ההוצאה - פרסום באינטרנט. שטראוס המפרסמת הגדולה

כראוי לחג הפסח, המשאיר את אותותיו גם על ענף הפרסום, קטגוריית הפרסום המובילה בחודש אפריל הינה רשתות השיווק. ההוצאה לפרסום בקטגוריה בחודש אפריל הייתה גבוהה בהרבה מחודשים אחרים ועמדה על כ-10 מיליון דולר במחירים ריאלים לעומת 5.7 מיליון דולר בחודש מרץ. כ-4.5% מסכום זה - 450 אלף דולר - הופנה לפרסום באינטרנט. זאת לעומת 3% מתוך כלל הפרסום שהופנו לפרסום באינטרנט בחודש מרץ. כך עולה מדירוג הפרסום של יפעת בקרת פרסום לסיכום חודש אפריל.

הדירוג כולל במאוחד את נתוני הפרסום OFF LINE והן את נתוני הפרסום בבאנרים באינטרנט. המפרסמת הבולטת בקטגוריה הייתה סופרפארם, שהוציאה כ-1.5 מיליון דולר תוך כדי מיתוג מחדש ויציאה במבצע בשמים. סופרפארם גם בלטה בפרסום באינטרנט באמצעות NEXT IN, על ידי הקצאת 7% מתקציב הפרסום לבאנרים, שיתוף פעולה עם התוכנית "הישרדות" ומבצע זכיה בלנדרובר.

גם קטגוריית הביגוד מככבת בפרסום בחג הפסח ומתייצבת במקום השני המכובד עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-5.5 מיליון דולר, כאשר 6.5% ממנה הופנה לפרסום באינטרנט. המותג הבולט בפרסום בקטגוריה הוא H&O עם היקף פרסום של כ-800 אלף דולר.

במקום השלישי בטבלת הקטגוריות המושקעות נמצא תת ענף חשמל עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-3.7 מיליון דולר, מתוכם הוקצו לפרסום ברשת רק כ-2.5%. המפרסמת המובילה בקטגוריה היא אלקטרה מוצרי צריכה עם היקף פרסום של כ-2 מליון דולר - יותר מחצי מסך כל הקטגוריה. לדברי נתי יעקובי מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "בשנים האחרונות הפך חג הפסח לעוגן למכירת בישום. ולראיה מיקומו הגבוה של תת ענף בשמים, הממוקם במקום השביעי עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-2.2 מיליון דולר, ופרסום של יותר מ-40 מותגים". יעקובי הוסיף כי "עובדה בולטת נוספת בדירוג החודש הוא מיקומו הנמוך של תת ענף קרנות - מקום שישה עשר בלבד - פועל יוצא למצבו העגום של שוק ההון בחודשים האחרונים".

קבוצת שטראוס היא המפרסמת הגדולה ביותר גם החודש עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-2.7 מיליון דולר, כש-5% מהם הופנו לפרסום באינטרנט.

  • עוד באותו נושא:
  • יפעת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully