וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלו, זה רדיו?

ענת קם

25.5.2008 / 14:42

הרשות השניה השיבה לעתירת רדיו מאה: דוגמא קשה לניצול לרעה של הליכי משפט ולהתנהלות בחוסר ניקיון כפיים ותום לב

הרשות השנייה הגישה בשבוע שעבר את תגובתה לעתירת קבוצת רדיו מאה נגד מתן הזיכיון להפעלת הרדיו האזורי בשרון לקבוצת רדיוס. לפני כחודש הוציא בית המשפט המחוזי בירושלים צו מניעה ארעי נגד תחילת הפעילות של קבוצת רדיוס, בעקבות עתירת רדיו מאה נגד מתן הזיכיון לרדיוס. יצוין כי רדיוס היא הקבוצה המפעילה את הרדיו כיום, והצו הוא נגד תחילת פעילותה במתכונת החדשה, כפי שהוצגה במכרז של הרשות השנייה.

בתגובת הרשות השנייה לבית המשפט באמצעות עורכי הדין יוסי עבאדי ואסף פריאל נטען כי העתירה היא דוגמא קשה לניצול לרעה של הליכי משפט ולהתנהלות בחוסר ניקיון כפיים ובחוסר תום לב. עוד נכתב, כי זהו ניסיון סרק שלישי של "רדיו מאה" לסכל את תוצאות המכרז, לאחר שניסיונות קודמים כשלו. במסגרת תגובתה, סותרת הרשות את טענות העותרים, ובהן פגם בערבות שניתנה לקבוצה, טענות נגד הליך המכרז ועוד. עוד טוענת הרשות, כי מאחר שתוקף הזיכיון של המפעילה הנוכחית פג בסוף חודש יוני הקרוב, צו נגד תחילת הפעילות של רדיו מאה יפגע באינטרס הציבור.

בתגובה נכתב: "ההליך המכרזי במקרה זה התנהל לפי כללי המנהל התקין ועל פי הדין, התאפיין בשקיפות ובשוויוניות, כשהזוכה נבחר לאחר עבודה מאומצת בת מספר חודשים, בה לקחו חלק, לבד מחברי המועצה, גם יועצים מתחומים שונים. זאת, בניגוד מוחלט לרושם שמנסה העותרת לצייר, לפיו הזוכה במכרז נבחר ב 'הליך בזק' ללא כל שקלא וטריא. העותרת כשלה מלהצביע על חוסר סבירות אשר נפל בהתנהלות מועצת הרשות השנייה בבואה לבחור זוכה במכרז נשוא הליך זה, ממילא כשלה מלבסס קיומה של 'אפליה' כלפיה ואף לא הראתה כי נפל בהליך פגם היורד לשורשו של עניין ומצדיק התערבות בהחלטת ועדת המכרזים".





טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully