וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירוק הוא עדיין השחור החדש

ענת קם

26.5.2008 / 9:52

קשת עולה על הגל לחיבוק כדור הארץ וכהרגלה לוקחת את זה לאקסטרים: הזכיינית מינתה את יצחק גרבוז לאחראי תוכן ירוק

יצחק גרבוז, עורך הוידאו הראשי של קשת וחבר מחלקת התוכניות מונה ל"מנהל תוכן ירוק" בשידורי הזכיינית. במסגרת תפקידו ישלב גרבוז תכנים הקשורים באיכות סביבה בתוכניות קשת, ירכז הצעות מצד יוצרים לטיפול בנושא זה ויהיה האחראי על פיתוחם עד העלייה לשידור.

גרבוז, בוגר התיכון הסביבתי בשדה בוקר, נחשב לאחד העורכים הבכירים בישראל , ערך לאורך השנים תוכניות נבחרות בערוץ 2, בהן: "מונית הכסף", "מסודרים", "אמא מחליפה", "השגריר", "יצאת צדיק" ועוד.

צעד זה מתחבר למגמה הגוברת בשידורי הברודקאסט בעולם המקדישים זמן מסך ל"תכנים ירוקים". נציין כדוגמא את רשת NBC , שהקדישה השנה, שבועיים לתכנים "ירוקים" (נובמבר 2007 , אפריל 2008) - במסגרת זו הופקו פרקים מיוחדים בתוכניות כמו: "המשרד" "רוק 30" ו"לרדת בגדול".

רן תלם, מנהל התכניות של קשת: "מדובר בתפקיד ייחודי של איש אשר תחום איכות סביבה הוא באמת בנפשו. מעבר להיותו איש תוכן ושותף המעורב בתכניות קשת, גרבוז יתמקד בהעלאת המודעות לאיכות הסביבה על גבי המסך באופן ממשי, לא רק בתכנית חד פעמית, אלא באופן רחבי ושיטתי.

יצחק גרבוז: "אני שמח על ההזדמנות הגדולה שניתנה לי לעלות ולעצב סדר יום סביבתי כחלק מהשיח הציבורי בחברה הישראלית באמצעות תכניות קשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully