וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפי אנד

ענת קם

28.5.2008 / 18:20

אנשי ערוץ 1 נפגשו עם נציגי פורום היוצרים הדוקומנטרים בנסיון להבין מדוע הסרטים שלהם לא התקבלו השנה לתחרות

הנהלת פורום היוצרים הדוקומנטריים נפגשה אתמול עם נציגי ערוץ 1 לדון בפנייתו של מנהל מחלקת התעודה של הערוץ איתי לנדסברג, שמחה על כך שלערוץ 1 אין ולו מועמדות אחת לפרס שהפורום מעניק, למרות עשייה תיעודית ענפה.

בפגישה נכחו מנהל התכניות של ערוץ 1 אלי בבא, המפיקה איטה גליקסברג, יושב ראש הפורום נפתלי גליקסברג, מנכ"ל הפורום גליה בדור, לנדסברג ואחרים.

אחד הנוכחים בפגישה סיפר לוואלה! ברנז'ה: "היה דיאלוג בין שני הגופים, דנו בכך שלערוץ הראשון לא היו מועמדויות. רצינו להבין איך נעשה הליך הבחירה. ערוץ 1 מייצר כברודקאסטר עשרות פרוייקטים תיעודיים בשנה, השאלה הייתה איך מתוך כל אלה לא נכנס כלום. לרגע לא פקפקנו ביושר השופטים, היוצרים יודעים שערוץ הראשון הוא כתובת ליוצרים אחרים בתחום הטלוויזיה".

נציגי היוצרים שהיו בדיון טענו, כי הליך הבחירה חשאי לחלוטין והשופטים בוחרים על פי טעמם. עוד נאמר, כי ערוץ 1 הגיש את מועמדויותיו לקטגוריות בעייתיות במיוחד, בהן יש עשרות מועמדים מכל הערוצים וקשה יותר להתברג לרשימת המועמדים הסופיים. בנוסף, נאמר כי העובדה שבערוץ 1 התיעוד הוא תחקירי, ועוסק יותר באקטואליה, פגעה בו מאחר שהשופטים נמשכים לסיפורים הצבעוניים והמעניינים יותר.

ערוץ 1 ישדר החל ב-19 ביוני שמונה תכניות מיוחדות כמחווה ליוצרים הדוקומנטריים לקראת הטקס בו יוענקו פרסי הפורום. לאחר מכן, אומרים בערוץ, יתפנו להפקת לקחים ולהחלטה לגבי השנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully