וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין אופטימים

ענת קם

30.5.2008 / 17:45

עורכי מעריב ומנכ"ל העיתון במסר מרגיע לעובדים: "הדו"חות הכספיים לרבעון הראשון של השנה, אינם משקפים עדיין את פעילותה של ההנהלה החדשה"

עורכי מעריב רותי יובל ודורון גלעזר ומנכ"ל העיתון רוני קליינפלד פנו היום במייל לעובדים, זאת בעקבות דו"ח הרבעון הראשון של מעריב לבורסה שהצביע על הדרדרות נוספת בתוצאות הכספיות. ההפסד הנקי של העיתון ברבעון הוא 27 מליון דקל.

בפנייה לעובדים נכתב: "חשוב לנו להביא לידיעתכם במלוא הזהירות את השיפור המתחיל להירשם בתוצאות של הרבעון השני, הן בהכנסות העיתון מפרסום והן במגמת העלייה המסתמנת בהפצת העיתון: במספר המינויים ובמכירות בקיוסקים.

"הדו"חות הכספיים לרבעון הראשון של השנה, שהצביעו על הידרדרות בתוצאות הכספיות של העיתון, אינם משקפים עדיין את פעילותה של ההנהלה החדשה. עם זאת אנחנו יודעים שימים אלו אינם קלים עבורכם, והפרסומים אינם מוסיפים לתחושת הביטחון.
"אנחנו מאמינים שבכוחות משותפים נצליח לחלץ את העיתון מהמשבר הכלכלי אליו נקלע, ולצאת לדרך בטוחה יותר, שבה תוכלו לתת ביטוי מלא ליכולותיכם המקצועיות והעיתונאיות בתנאים הרבה יותר נוחים".

TheMarker מוסיף: לפני שבועיים הודיע מעריב לבורסה כי במסגרת הסכם מימון חדש אליו הגיע עם הבנק המלווה שלו - בנק הפועלים - הוא מתחייב לקיצוץ נוסף בכח האדם בחברה. ההערכות הן שמעריב יקצץ כ-100 עובדים וירע את התנאים לעובדים רבים אחרים. החברה התחייבה להגיש לבנק עד ל-30 ביוני תוכנית עיסקית לשנים 2010-2009, שתהיה מקובלת על הבנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully