וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי ורני כבר לא

1.6.2008 / 17:19

שרי אריסון נפרדת מרני רהב, איש יחסי הציבור המיתולוגי שלה. במקומו ימונה דובר פנימי; רהב יסיים תפקידו בעוד 3 חודשים

אחרי עשור מתוקשר וצמוד רני רהב ושרי אריסון נפרדים. בהודעה מטעם אריסון הוסבר כי "לאור ההתרחבות בהיקפי הפעילות העסקית והפילנטרופית של הקבוצה, מונה דובר פנימי. הדובר יטפל בעסקי שרי אריסון - יו"ר הקבוצה, בענייני הזרוע העסקית הכולל את אריסון השקעות ומיזם המים שבבעלותה".

החברות בקבוצת אריסון כוללות את בנק הפועלים, שיכון ובינוי, ותעשיות מלח. הזרוע הפילנטרופית כוללת את קרן תד אריסון, "מהות החיים", "רוח טובה" ו"כולנו אחד".

רהב יסיים את תפקידו בעוד כ-3 חודשים. דובר מקורב אמר היום ל-TheMarker כי רהב ימשיך לשמש כאיש יחסי הציבור של בנק הפועלים. כדוברת הבנק תמשיך לשמש עפרה פרויס.

הקשר של רהב ואריסון ידוע כקשר אמיץ, קרוב וארוך שנים. המאבק הזכור ביותר של רהב למען אריסון היה ב-2003, כאשר שלי יחימוביץ' אמרה דברים קשים נגד אריסון בשל פיטורי 900 עובדים בבנק הפועלים. רהב הזועם שלח מכתב ליחימוביץ' (אותו שלח גם לכ-500 מבכירי המשק ו-500 אנשי תקשורת). במכתב כתב רהב בין היתר "זוהי מדינה של אנשים טובים, אין כאן מקום לאנשים כמוך. רשעים, רשעים, רשעים". רהב טען כי רשעותה של יחימוביץ' גרמה לאריסון לעזוב את הארץ.

בכירים בענף טענו אז כי רהב חצה את ההפרדה בין איש יחסי ציבור-לקוח ושם את עצמו במרכז ולא מאחורי הקלעים כמצופה מאיש יחסי ציבור. עוד נטען אז כי רהב טיפל באופן שגוי ביחסי הציבור של הפיטורים, כשהציע לאריסון לערוך מסיבת עיתונאים בנושא.

עם זאת, מסקר שערך ה-TheMarker ואיגוד השיווק הישראלי לפני כחצי שנה ובוצע על ידי מכון המחקר "מידע שיווקי" בקרב 65 מפרסמים בכירים, עלה כי רני רהב הוא היועץ המוביל בטיפול במשברים תקשורתיים. השם הבולט שהוזכר על ידי אנשי השיווק היה רני רהב ו-15% מהם סברו כי רהב הוא היועץ התקשורתי המוביל בישראל בכל הנוגע לניהול משברים. זאת כאשר רהב כלל לא עוסק בייעוץ בעיתות משבר. נזכיר כי רהב גם ליווה את עופר גלזר, בעלה של אריסון, במהלך משפטו המתוקשר.


רני רהב הקים את משרדו 'רן רהב תקשורת ויחסי צבור' בשנת 91'. המשרד נחשב למשרד יחסי הציבור הגדול במדינה עם כ-120 לקוחות. בין הלקוחות הגדולים של המשרד ניתן למצוא את: אפריקה ישראל, סלקום, אל על, קבוצת אי.די.בי, בנק הפועלים ועוד. לאחרונה מונה רהב לקונסול של כבוד של איי מרשל.

רני רהב מסר בתגובה: "חברותי האמיצה עם שרי אריסון תמשך לעד. אני בהחלט מכבד את רצונה למנות דובר פנימי".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully