וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמנואל רוזן הגיש תביעה נגד האלוף שטרן

ענת קם

1.6.2008 / 17:55

ראש אגף משאבי אנוש בצה"ל סרב להתנצל בפני רוזן על שאמר כי ניסה לשדר לבנו שירות צבאי ביחידת דובר צה"ל

העיתונאי עמנואל רוזן הגיש היום לבית משפט השלום בתל אביב תביעת לשון הרע נגד ראש אגף משאבי אנוש בצה"ל, האלוף אלעזר שטרן, על סך מיליון שקלים. תביעתו של רוזן, באמצעות עורכי הדין אלדד יניב ושרון שטיין, מתייחסת להתבטאותו של שטרן בכנס של המרכז הישראלי לניהול שפורסמה לראשונה בוואלה! ברנז'ה, בה טען שטרן כי רוזן ניסה להפעיל קשרים על מנת שבנו ישרת בחטיבת דובר צה"ל.

לפני כחודשיים העביר רוזן מכתב לאלוף שטרן ובו דרש פרסום התנצלות על דבריו או שתוגש נגדו תביעה. בתגובה, שלח האלוף שטרן מכתב לרוזן ובו טען כי כל אמירותיו מגובות בתצהירים של קצינות בדובר צה"ל. בתביעתו מציג רוזן תמלולי הקלטות המציגים את שיחותיו עם קצינות בדובר צה"ל, המוכיחות לכאורה כי לא ניסה "לסדר" לבנו שירות בדובר צה"ל.

בתביעה שהגיש היום כתב רוזן: "...יובהר, כי התובע, שהינו איש תקשורת ותיק, שמו הטוב ויושרו הציבורי הינם נכסים חשובים מאין כמותם לו, ופגיעה בהם שווה לו, כפגיעה בחיים עצמם. כך ממש!... בשולי הדברים ייאמר, ולא במעט מידה של ציניות, כי התובע מרשה לעצמו להניח כי אם וככל שבאמת היה חפץ ל"סדר" לבנו שירות ביחידת דובר צה"ל, הוא יכול היה לנסות לעשות זאת באמצעות בעלי תפקידים בכירים, אותם הוא מכיר היטב ועמם הוא מצוי בקשרי עבודה ו/או ידידות במשך שנים רבות, ולא באמצעות אותה קצינה זוטרה ביחידת דובר צה"ל, אותה הוא הכיר היכרות שטחית בלבד. למשל ולא רק, דוברת צה"ל, העומדת אותה עת בראש יחידת דובר צה"ל, תא"ל מירי רגב, עימה נמצא התובע בקשרי ידידות קרובים מזה עשרות שנים!"

מדובר צה"ל נמסר בשם האלוף אלעזר שטרן: "חזקה על פרקליטות המדינה כי תלמד את תוכן התביעה ותגיב כמקובל". תגובתו של עורך הדין אלי זהר, פרקליטו של האלוף שטרן, טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully