וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד המשפטים נגד שרון גל

ענת קם

3.6.2008 / 16:29

בפרקליטות רותחים על שידור סרטו של שרון גל "רק תאיר יודעת" הערב. ערוץ 10: הטענות אינן ברורות, מידע רב מועבר מהמשטרה לאמצעי התקשורת

משרד המשפטים שלח אתמול לערוץ 10 מכתב התוקף את הסרט "רק תאיר יודעת", על פרשת רצח הילדה תאיר ראדה, המתוכנן לשידור הערב. במכתב ששלח דובר המשרד, עורך הדין משה כהן, נטען כי הסרט מציג לצופים תמונה מסולפת ובלתי מאוזנת של מהלכי המשפט. עוד נטען, כי למרות שבמאי הסרט שרון גל נתן במה לפרקליטו של החשוד ברצח רומן זדורוב, הוא לא פנה למשרד המשפטים או לפרקליטות לבקשת תגובה או התייחסות לפרטים המוצגים בסרט.

עוד נכתב: "משום מה נראה כי ערוץ 10 בחר לנהל במקביל ותוך כדי ניהול המשפט גם 'משפט פומבי' מעל מרקע הטלוויזיה, על בסיס חלקי ורסיסי ראיות בהן הוזן כתבתכם באורח חד צדדי כאמור. מעניין, אך מצער, יהיה לראות כיצד ספקות שיסקר כתבכם על בסיס תחליפי ראיות יחיו בשלום עם הכרעת דינו של בית המשפט, שתינתן רק לאחר שהראיות המלאות תוצגנה בפניו".

במכתב שהועבר היום אל משרד המשפטים על ידי עורכת הדין המייצגת את ערוץ 10 עיינה סולן ממשרד פישר-בכר ושות', הגיב הערוץ לטענות משרד המשפטים. בתגובה נכתב, כי אין מקום לטענות משרד המשפטים מאחר שהן מבוססות על הצפייה בפרומואים בלבד. עוד נכתב, כי שידור הסרט לא מיועד להשפיע על ההליך המשפטי וכי כתבות בסגנון הסרט משודרות למעשה כל יום. בהקשר לפרשת ראדה עצמה, טען הערוץ כי הטענות אינן ברורות מאחר שמידע רב בפרשה מועבר מטעם המשטרה לאמצעי התקשורת.

בהתייחס לטענה כי יוצר הסרט לא פנה לבקשת תגובה מהפרקליטות, טען הערוץ: "בנוסף ובניגוד גמור לאמור במכתבכם, פנו נציגי חדשות 10 לגורמים הרלוונטיים האמונים על הטיפול בפרשה וביקשו לקבל את תגובתם לצורך שילובה בסרט. נציגי משטרת ישראל והפרקליטות הם שהודיעו לנציגי חדשות 10, כי אין הם מעונינים למסור תגובה מטעמם, ולנו לא נותר אלא להצר על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully