וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פזומט

ענת קם

3.6.2008 / 17:07

בית המשפט דחה שתי בקשות למניעת שידור התכנית "כלבוטק" מחר: בשלב זה לא ניתן לקבוע שהפרסום שקרי, או חסר יסוד

בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה היום שתי בקשות לצו מניעה נגד שידור כתבות בתכנית כלבוטק של רשת, המתוכננות לשידור מחר. זו פעם ראשונה שמוגשות במקביל שתי בקשות למניעת שידור שתי כתבות שונות, ובמידה שהיו מתקבלות היה נמנע שידור התכנית כולה. את כלבוטק ייצג עורך הדין פז מוזר.

אחת הבקשות הוגשה על ידי ד"ר משה אלגואטי. התחקיר שאת שידורו ביקש למנוע עוסק במכון להסרת שיער בלייזר שהקים, ועל פי החשד הוא הונה את מטופליו ונמלט עם כספם מבלי שנתן את התמורה המובטחת. ביום חמישי שעבר נידון המקרה בבית משפט השלום בתל אביב, לאחר שהוגשו תלונות רבות נגד המכון.

הבקשה השנייה הוגשה על ידי גבי בן אהרון, מנכ"ל חברת ההובלות גאמא שיפינג בע"מ, שזו לו ההופעה השנייה בתחקירים של כלבוטק. התחקיר שישודר מחר עוסק בפרשת חפציבה. בועז יונה, מנכ"ל החברה, הזמין את חברת ההובלות ימים ספורים לפני בריחתו לאיטליה כדי לרוקן את הבית מרכוש, על מנת שלא יילקח על ידי הנושים. הרהיטים נלקחו והוחבאו, אולם כשרצתה משפחת יונה לקבלם חזרה לא הצליחו לאתר את מקום המסתור בו הוחבאו. תחקיר כלבוטק חשף כי חלק מהרהיטים נמצאים בסלון ביתו של בן אהרון.

סגן נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, השופט יהודה זפט, כתב בהחלטתו בנוגע לכתבה על בן אהרון: "הואיל ובשלב זה לא ניתן לקבוע שהפרסום שקרי או חסר יסוד, והואיל ומדובר בפרסום אודות גוף הנותן שירות לציבור, אין מנוס מדחיית הבקשה".

גולן יוכפז, עורך התכנית כלבוטק, מסר בתגובה: "אנו שמחים להווכח שוב כי זכות הציבור לדעת וחופש העיתונות הם ערכים שבית המשפט מכיר בחשיבותם הגדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully