וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דפוס חוזר

ענת קם

5.6.2008 / 16:17

ראש מחלקת החדשות של מעריב בפניה לעובדים: לצערי, התחושה היא שהעבודה נדחקת והופכת למשהו שעושים פה כדי להעביר את הזמן

ראש מערכת החדשות במעריב, נטע ליבנה, העביר בתחילת השבוע פניה לכל העורכים והגרפיקאים בדסק החדשות בעיתון. במכתבו מלין ליבנה על תופעות בעייתיות כאיחורים לעבודה, הסחות דעת במהלך העבודה שגורמות לאיחורים בסגירת עמודי החדשות בלילה. ליבנה הודיע לעובדים כי בקרוב תיחסם הגישה לפייסבוק ויתכן שאף לאתרים אחרים, אם הגלישה בהם תגזול זמן מעובדי הדסק.

בפנייתו כותב לבנה: "בחודשים האחרונים אנחנו מאחרים באופן חריג, עד כדי בלתי נסבל. עד עכשיו ההנהלה התנהגה איתנו בסלחנות מפתיעה, למרות שהאיחורים האלה עולים המון המון כסף. למה הם עולים המון כסף? בגלל השעות הנוספות של אלפי (!) עובדי הדפוס וההפצה, בגלל הנזק המצטבר באיחורים לבתי המנויים ובגלל ביטולי המנויים.

"נכון שחלקכם (גם גרפיקאים וגם עורכים) עושים בתקופה האחרונה יותר עמודים מכרגיל, אבל גם אז, מדובר בכמות סבירה לגמרי. לעומת זאת, חלק גדול מדי מהמשמרת מוקדש לפעילויות כמו בדיקת מיילים, גלישה אינטנסיבית בפייסבוק, הזמנות אוכל, הפסקות עישון, ביקור במחלקות אחרות וכו'. אין לי שום בעיה עם הפסקות עישון או הזמנות אוכל, כל עוד הן לא משתלטות על המשמרת והופכות את הגרפיקה או את שכתוב הטקסטים לאלמנטים משניים. לצערי, התחושה שלי היא שלאט לאט העבודה עצמה נדחקת והופכת למשהו שעושים פה רק כדי להעביר את הזמן".

נטע לבנה סרב להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully