וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל מתחיל היום

ענת קם

7.6.2008 / 0:00

שידורי היורו: יורם ארבל, אלון חזן, שרון ניסים ורן בן שמעון בערוץ 10, מאיר אינשטיין וזאב זלצר בצ'רלטון ושני ערוצי HD לצופי HOT

אמצעי התקשורת מתכוננים לטורניר היורו בכדורגל שייפתח במוצאי שבת הקרובה. ערוץ 10, שרכש תשעה עשר מתוך שלושים ואחד משחקי הטורניר, יעביר את כל המשחקים החל משלב רבע הגמר. את המשחקים בערוץ ישדרו שני צוותים, יורם ארבל ואלון חזן, שרון ניסים ורן בן שמעון. באולפן יתארחו עורך הספורט של הערוץ גיא לרר והפרשנים ניצן שירזי, חיים רביבו ועוד. בנוסף, יועברו המשחקים בשידור חי וללא תשלום באתר האינטרנט נענע10.

חברת צ'רלטון, מפעילת הערוצים ספורט 1 וספורט 2, תשדר את שאר המשחקים מהאולפן השקוף שהוקם במיוחד ברחבת קניון ארנה. את המשחקים שישודרו שם יעבירו מאיר איינשטיין וזאב זלצר, ואליהם יתלווה אותו צוות פרשנים שמתארח גם בערוץ 10. בצ'רלטון הבטיחו כי לא יוקרנו פרסומות וחסויות במהלך השידורים הישירים של משחקי הטורניר.

בתוך כך, גם חברת הכבלים HOT נערכת לשידור הטורניר. החברה תשקיע במהלך משחקי יורו 2008 כשני מליון שקלים לקידום שירות ה- HOT HD, שילווה בהשקת ממיר ה-HD המשולב עם VOD. חלקה הראשון של הפעילות עלה בשבוע שעבר באתר הספורט שהוקם במיוחד לקראת משחקי היורו באתר וואלה!, באמצעות חסות בלעדית לערוץ שהוקם לקראת המשחקים. ביום שבת עם השקת משחקי היורו, יחל השלב השני של הפעילות, הכולל מתן חסויות לשמונה עשר המשחקים שישודרו בערוץ 10. במקביל יושקו שני ערוצי HD חדשים לצופי הכבלים, בהם ערוץ יורוספורט HD, אשר אושר היום לשידור על ידי מועצת הכבלים והלווין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully