וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה יוסי של חבר

ענת קם

10.6.2008 / 2:06

מנכ"ל עיתון הארץ לועד העובדים: "התוצאות של 'מעריב' ברבעון הראשון של 2008 מפחידות אותנו". נענתה דרישת הועד לביטול עונשים משמעתיים הפוגעים בשכר

"אנו רואים בדאגה את ההשפעה עלינו של התפתחויות חיצוניות", כך כותב מנכ"ל עיתון הארץ במכתב תשובה לועד עובדי העיתון: "מצד אחד התחרות בנו גוברת ('כלכליסט', 'ישראל היום' שעלה השבוע לארבעים עמודים בכל יום), ומצד שני האטה בחלקים מסוימים של השוק, ואווירת האטה באחרים שמכבידים על שוק הפרסום. התוצאות של 'מעריב' ברבעון הראשון של 2008 מפחידות אותנו מאוד ולא פחות מדאיגה כוונתם לפטר עקב התוצאות 150 עד 200 עובדים, ופגיעה בתנאי העסקתם של היתר", כותב ורשבסקי.

במכתב, המפורסם בבלוג של ועד עובדי הארץ (ראו לינק למטה) מפורטות תשובות הנהלת העיתון לדרישות הועד במסגרת המשא ומתן המתנהל בין הצדדים. בשבוע שעבר התקיימה פגישה נוספת בין ההנהלה לעובדים ובה סוכם על מספר נקודות מתוך דרישות הועד.

בין הדברים עליהם הסכימה ההנהלה נמצאת דרישת הועד לא להפעיל נגד העובדים צעדי ענישה משמעתיים כהשעיה, או אי הצבה למשמרות – צעדים שפוגעים בשכרם.

עוד דרש הועד במכתב כי הזכויות הסוציאליות ישולמו על כל השכר, כולל משמרות נוספות ושעות נוספות. הועד טוען כי לדברי ההנהלה, הזכויות הסוציאליות משולמות וישולמו גם בעתיד על שכר משמרות נוספות, אך לא על שעות נוספות. על דרישה זו לא השיב ורשבסקי וככל הנראה ההנהלה מתחייבת להתחיל לשלם את מלוא הזכויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully