וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית: מקאן הכי אפקטיווי

שמרית סלע

11.6.2008 / 15:47

סקר מכון פאנלס: מקאן מנצח בקרב הפלנרים בפרס הפרסום האפקטיווי. תוצאות האמת ב-29 ביוני. יש למה לצפות

מקאן אריקסון הוא משרד הפרסום המנצח בקרב הפלנרים בפרס הפרסום האפקטיווי. כך עולה מסקר שערך מכון המחקר פאנלס בנושא המועמדים הראויים לזכייה מבין העולים לגמר האפ"י. הסקר נערך בקרב 50 פלנרים, מנהלי וסמנכ"לי מחלקות פלנינג מ-15 משרדים הרשומים כ"עושים פאנלים".

מתוך שמונה מועמדויות שהגיש מקאן אריקסון והגיעו לשלב הגמר, המשרד זיכה את לקוחותיו בארבעה מקומות ראשונים: באפי פלטיניום - "כשאהבה הגיעה לחומוס - סלטי צבר"; בקטגוריית מוצרי הצריכה עם "שוברים תפישות בשוק דגני הבוקר למבוגרים - אסם נסטלה פיטנס"; בקטגוריית מוצרי הצריכה שאינם מזון עם "האגיס ג'ינס - חוגלה קימברלי"; ובקטגוריית המגזרים עם "השקת קוטקס יאנג - חוגלה קימברלי", שזכה ברוב הגדול ביותר עם 84%.

אחרי מקאן ברשימת תוצאות הסקר, ניצבים עם זכייה אחת במקום הראשון בקטגוריה כלשהי: באומן בר ריבנאי עם "מאזדה 2 - דלק מוטורס"; ראובני פרידן עם "אורנג' בול בשבילך- פרטנר"; גלר נסיס עם "ביטול שיטת הנקודות- Cal"; ו- Y&R אינטראקטיב עם "רתימת התקשורת להשבת החטופים הביתה - משפחות החטופים".

תחרות פרסי האפ"י תתקיים ב-29 ביוני בהנחיית טלי מורנו, מגישת החדשות של ערוץ 10. התחרות תדרג את המהלכים השיווקיים היעילים ביותר שנערכו בשנה החולפת, ושתרמו לחברה שערכה אותם את מרב התוצאות ביחס להשקעה הכספית בהם, זאת כאשר התוצאות נמדדות בפרמטרים כמונתחי שוק וגידול מחזור המכירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully