וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאי טים ראסרט הלך לעולמו

וואלה! ברנז'ה

14.6.2008 / 0:58

טים ראסרט, מגיש "פגוש את העיתונות" של רשת NBC האמריקאית הלך לעולמו. טום ברוקואו ספד לו: "אחד מבכירי העיתונאים של זמננו"

טים ראסרט, מגיש התכנית Meet the press של רשת NBC מת אתמול (יום ו') בגיל 58. ראסרט, ראש הדסק של NBC בוושינגטון ואחד מבכירי המגישים והפרשנים של NBC התמוטט במשרדי הרשת בבירה האמריקאית.

ראסרט הגיש את "פגוש את העיתונות" האמריקאית מאז 1991 והוא המגיש ששרד הכי הרבה שנים בהגשת התכנית, שמשודרת כבר למעלה מ-60 שנה. מדי יום א' צופים בתכנית כארבעה מליון אמריקאים.

הוא הצטרף לרשת NBC ב-1984, שנה לאחר מכן רשם הישג עיתונאי כשראיין, בפעם הראשונה בטלוויזיה האמריקאית, את האפיפיור יוחנן פאולוס השני בתכנית "Today" ששודרה מרומא. הוא לקח חלק גדול ביותר בסיקור הפוליטקה האמריקאית ולאורך השנים זכה בפרסים רבים על השגיו העיתונאיים ואף פירסם ספרים שהיו לרבי מכר.

טום ברוקואו, מגיש NBC הוותיק, ספד לראסרט: "הוא היה עמית אהוב ואחד מבכירי העיתונאים של זמננו, מחלקת החדשות של NBC לא תהיה אותו הדבר בלעדיו". ברוקואו יגיש ביום א' מהדורה מיוחדת של "פגוש את העיתונות" לזכרו של ראסרט.

נשיא ארצות הברית לשעבר ביל קלינטון והסנטורית הילרי קלינטון פירסמו עם היוודע דבר מותו של ראסרט הצהרה לעיתונות: "...הוא אהב לשרת את הציבור והקדיש עצמו לעיתונות. זה מה שהקנה לו את הכבוד וההערצה של עמיתיו ושל אלו שצעדו איתו לאורך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully