וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש חדיש ומחודש

ענת קם

16.6.2008 / 19:02

ערב חדש המתחדשת: מגישה חדשה, תוספת של רבע שעה, מבזק כלכליסט ופינות חדשות בינהן: טיולים, פלילים, בריאות ומין. כן, מין!

המהדורה המחודשת של "ערב חדש", תעלה לשידור ביום א' הבא. התכנית החדשה תהיה ארוכה יותר ותמשך שלושת רבעי שעה, רבע השעה האחרונה תשודר בחינוכית 23, ואל המגישים רונן ברגמן ודן מרגלית תצטרף הכתבת הפוליטית לשעבר של מעריב, מיה בנגל.

החידוש כולל בין היתר פינות קבועות, בהן מבזק כלכלי יומי בהגשתו של עידן גרינבאום, סגן עורך "כלכליסט", פינת בריאות שיגיש כתב הבריאות של הארץ רן רזניק, פינת פלילים עם כתבת גלי צה"ל הדס שטייף, פינת 8200 בהגשת אנשי מודיעין שיסקרו את התקשורת הערבית, פינת איכות סביבה עם כתבת ערוץ 10 לשעבר רוני מלקאי, פינה בנושאי מין בהגשת הסקסולוג עידן מיליצ'ר ופינת
"היום לפני" שתתבסס על ארכיון התכנית.

כמו כן, תשודר פינה משפטית עם עורכות הדין ליאת מרקוביץ' ושירה בריק, פינת מחקריים מדעיים עם דוקטור זוהר כרם מהפקולטה לחקלאות ברחובות, פינת טיולים עם שרית ישי לוי מערוץ טיולים, פינת סאטירה אקטואלית שבועית עם הסטנדאפיסט דני רכס, פינת קולנוע עם יונתן דורון, פינת רפואה משלימה בהגשתו של דוקטור עופר כספי, ראש המכון לרפואה משלימה בבילינסון ומדי שבוע ביום חמישי יציג השחקן מתי סרי פרשנות לפרשת השבוע. בנוסף, בסיום כל תכנית ישודר קטע משעשע מתוך אתרי האינטרנט.

יפה ויגודסקי, מנכ"ל הטלוויזיה החינוכית: "ערב חדש נותרה ספינת הדגל של החינוכית וכזו עליה להיות תכנית דינאמית, מרכזית אשר משפיעה על עיצוב סדר היום. הפורמט החדש של התכנית הופך אותה למוסד טלוויזיוני חדשותי מן המעלה הראשונה ומציב אותה בשורה אחת עם משדרי החדשות המובילים בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully