וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבקר פנים

ענת קם

17.6.2008 / 13:36

חמש פעמים בשנה האחרונה איזכר מבקר הטלוויזיה של ידיעות ירון טן ברינק בטורו, שידיעות שהתפרסמו בערוצי הטלוויזיה התפרסמו בעבר בעיתונו. טן ברינק: זה מסע צלב פרטי שלי

מבקר הטלוויזיה של ידיעות אחרונות, ירון טן-ברינק, מתגייס להגנה על הפרסומים הראשונים של העיתון בו הוא כותב. במדור ביקורת הטלוויזיה שלו כתב היום טן ברינק: "בטח ראיתם את רביב דרוקר מסביר ב'לונדון את קירשנבאום' ש'בעסקאות חילופי שבויים המידע צץ קודם כל בכלי תקשורת ערביים'. סחתיין עליהם. אבל נדמה לי שהכותרת הראשית שחשפה את העסקה בידיעות אחרונות הייתה בכל זאת בעברית".

זאת לא הפעם הראשונה בה טן ברינק נחלץ להגנה על הכבוד של ידיעות אחרונות, על ידי הערות שהוא כותב בתת המדור "בטח ראיתם".

* ב-25 במאי: "בטח ראיתם שבחדשות 2 מאוד התלהבו מזה שדן חלוץ שובר את שתיקתו. ובאמת, עברו שלושה חודשים שלמים מאז הראיון הנרחב שלו לסימה קדמון בידיעות אחרונות. מאז לא שמענו ממנו כלום. כבר התחלנו לדאוג".

* ב-30 באפריל: "בטח ראיתם את התחקיר של צביקה יחזקאלי על פרוייקט הגרעין הסורי בחדשות 10. היה מרשים. אבל היה קצת יותר מרשים כשרונן ברגמן פרסם אותו ב '7 ימים' לפני שבועיים".

* ב-6 במרץ: "בטח ראיתם שבחדשות 10 התלהבו אמש מ 'ראיון ראשון' עם א' ממשרד התיירות. חבל רק שהיא התראיינה בהרחבה ב 'ידיעות אחרונות לפני יותר משנה. נו, גם ראיון שני זה משהו".

* ב-10 ביולי 2007: "בטח ראיתם שבערוץ 10 הזיעו קשות על תחקיר השחיתות (לכאורה) בעיריית שדרות. היו יכולים לחסוך מאמץ: תחקיר דומה להפליא התפרסם ב '7 ימים' לפני שנה וחצי. איך הזמן רץ כשלא קוראים עיתונים". (10 ביולי 2007).

* ב-29 באוגוסט 2007: "בטח ראיתם שהסיפור הבלעדי בחדשות 2 על פיצוץ עסקת שליט התגלה כגרסת כיסוי לידיעות שכבר פורסמו בתקשורת בזמן אמת. כשהם אומרים 'בלעדי' הם כנראה מתכוונים למיחזור-סנסציוני-בלעדי". (29 באוגוסט 2007)

ירון טן ברינק אמר היום לוואלה! ברנז'ה בתגובה: מפריע לי ברמה האישית שגופי התקשורת לא נותנים קרדיט אחד לשני, זו לא הוראה מלמעלה. זה מסע צלב פרטי שלי, אם הייתי יכול, ולצערי אני לא, לא הייתי מגביל אותו רק לידיעות אחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully