וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחזות בסיני

ענת קם

18.6.2008 / 0:09

מנכ"לית האגודה לזכויות האזרח פנתה למו"ל הארץ ולעורך העיתון בעקבות זימונה של רותי סיני לשימוע. השימוע נדחה ליום א'

האגודה לזכויות האזרח מצטרפת לקריאות שלא לפטר את רותי סיני מעיתון הארץ. עורכת הדין רחל בנזימן, מנכ"לית האגודה, פנתה היום לעורך העיתון דב אלפון ולמו"ל עמוס שוקן וכתבה כי היא חוששת שסיקור הנושאים החברתיים יצומצם עם פיטוריה של סיני.

במכתבה כתבה בנזימן: "הצעד שננקט נגדה מעורר דאגה הן לגבי המשך סיקור הנושאים הללו בהארץ והן בשל כך שננקט בתגובה לדברי ביקורת פומבית על העיתון. לא ככל העובד העיתונאי, ולא ככל מקום עבודה מערכת עיתון. לאור מחויבותו של הארץ לחופש הביטוי, לחופש המידע, לזכות לביקורת, עליו לאפשר לעובדיו להביע דעתם בתחומי עיסוקם לרבות לגבי הדרך, בה התקשורת מתייחסת לכך. לעיתון הארץ שמור מקום מיוחד במפת התקשורת הישראלית בכלל ובקידום זכויות האדם בכלל. אנו מודאגים ממגמות שונות בעיתון בעת האחרונה, שעל חלקן הצבענו בפניות קודמות. עיתון הארץ ללא רותי סיני יהיה כלי תקשורת עני הרבה יותר".

ארגון פעמונים לשיקום כלכלי פרסם היום אף הוא הודעה המתייחסת לפיטורי סיני. בהודעתו אומר אוריאל לדרברג, מנכ"ל הארגון, כי הוא מצר על פיטוריה והוסיף: "אני רוצה להדגיש שבעידן ציני זה אשר שופטים את מעמדו של האדם על פי עבודתו והפלוס בחשבון הבנק, בחרה רותי סיני לתת במה לנושאים חברתיים קשים, נושאים אשר אינם זוהרים או צהובים אבל הינם חלק אינטגרלי מההוויה הישראלית שרבים הכתבים המעונינים לדחוק אותם לשוליים".

השימוע של כתבת הארץ רותי סיני, עליו דווח לראשונה בוואלה! ברנז'ה נדחה והוא צפוי להתקיים ביום א' הקרוב בצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully