וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתאם עכשיו, פתאם היום

אופיר בר-זהר

18.6.2008 / 9:25

כלכלת בחירות: שידורי ספורט ב-HOT שהיו בתשלום יסופקו בחינם. לקראת המכרז תשופר גם המהדורה היומית של ערוץ הספורט

ערוץ הספורט בחברת הכבלים יעביר תכנים המשודרים בערוצים 5+ ו-5 לייב לשידור בערוץ פתוח, בשל המכרז על הפקת ערוץ הספורט. לדברי גורמים ב-HOT, הערוץ גם ישפר את מהדורת חדשות הספורט.

הודיעה באפריל האחרון על יציאה למכרז על הפקת ערוץ הספורט, לאחר 12 שנים של עבודה משותפת. החוזה החדש יתקבל לקראת דצמבר 2008, אז מסתיים חוזה ההפקה הנוכחי של הערוצים על-ידי ספורט 5.

לאחר סיום המועד להגשת ההצעות, פורסם כי המתחרים במכרז הם ערוץ הספורט ואתר האינטרנט One. ואולם באחרונה נודע כי One וצ'רלטון, שלו שני ערוצי ספורט בתשלום המשודרים בכבלים ובלוויין, הגישו ל-HOT הצעה משותפת. בשוק מעריכים כי צירופה של צ'רלטון להצעה משפר באופן משמעותי את יכולת הקבוצה לזכות במכרז.

רון הרמלין, מנהל הערוצים של HOT, אמר על ההחלטה לצאת למכרז כי "החלטנו להעמיד את חוזה הפקת ערוצי הספורט לתחרות ולבחון את המחיר ואת האפשרות להשביח את המוצר הניתן ללקוחותינו".

ערוץ הספורט, בשליטת אביב גלעדי, כולל את ספורט 5, ספורט 5+, לייב וגולד, כשספורט 5 נכלל בחבילת הבסיס ו-5+ הוא בתשלום. הערוצים גולד ולייב הם ערוצים בתשלום שעלו ב-yes במארס 2007 וב-HOT ביולי 2007.

בערוץ הספורט סירבו להגיב לידיעה. אביב גלעדי אמר כי "אנחנו משרתים את חברות הכבלים והלוויין עם ערוץ מצוין, ואני אשמח מאוד להמשיך למכור להם את הערוצים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully