וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוא בשלום

ענת קם

18.6.2008 / 17:36

"יום חדש", תכנית הבוקר של קשת, תשודר ביום א' משלושה מוקדים שונים ותציין שנתיים לחטיפת גלעד שליט

במלאת שנתיים לחטיפתו של גלעד שליט, תוקדש בראשון הקרוב תכנית הבוקר של קשת לציון יום זה. תחת הכותרת 'מחכים לגלעד שליט', תשודר "יום חדש'" מ-3 מוקדים: נקודת שידור מיוחדת בכניסה לביתו של החייל השבוי במצפה הילה שבגליל, האולפן הקבוע בהרצליה ואולפן חברת החדשות בנווה-אילן.
מגישת תכנית הבוקר סיון רהב-מאיר, תנווט את השידור כשלצידה ילווה את התכנית הכתב הצבאי של חדשות ערוץ 2, ניר דבורי. מבית משפחת שליט במצפה הילה ישדר כתב חדשות ערוץ 2 בצפון, מנחם הורוביץ.

בין המשתתפים במשדר המיוחד: נעם שליט, חברים של המשפחה במצפה הילה, המסייעים במאבק להשבתו; סרן (מיל') יואב בלקס, שהיה המ"פ של גלעד בזמן החטיפה, חברי ילדות של גלעד וחבריו מהשירות בצה"ל (חלקם עדיין בשירות פעיל), בני משפחתם של ויקטור סלוצקר ז"ל וחנן ברק ז"ל, שני החיילים שנהרגו בעת חטיפתו של גלעד שליט; וחזי שי, משבויי קרב סולטן יעקוב, שייפגש עם נעם שליט במצפה הילה.

הזמר רמי קליינשטיין יתארח באולפן בהרצליה ויבצע בשידור חי את שירו "זה לא נגמר", שהושמע לראשונה בעצרת למען החזרת החיילים החטופים, שהתקיימה באוגוסט 2006 בכיכר רבין. התוכנית המיוחדת תשודר ביום ראשון, בין 07:00-09:00, ב"קשת", ערוץ 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully