וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנוני יהיו מניות במינוי?

ענת קם

19.6.2008 / 15:40

גם עורך ידיעות אחרונות שילה דה בר מועמד לתפקיד מנכ"ל HOT במקומו של דוד קמיניץ, שהודיע לאחרונה על פרישתו

שם חדש נוסף לרשימת המועמדים לתפקיד מנכ"ל HOT, עורך ידיעות אחרונות שילה דה בר. דה בר, עורך את ידיעות מזה כשנה והוא המועמד מטעמו של מו"ל ידיעות אחרונות ארנון מוזס המחזיק ב-16% ממניות החברה. לפני שמונה לתפקיד עורך העיתון היה דה בר חבר דירקטוריון הנהלת HOT מטעם מוזס.

על פי בכיר בידיעות, שמו של דה בר עלה מיד עם הודעתו של מנכ"ל HOT הנוכחי, דוד קמיניץ, כי בכוונתו לעזוב את התפקיד. גורמים נוספים בידיעות אף ציינו כי במידה שמועמדותו של דה בר תצא לפועל, המועמד המוביל להחליפו יהיה העורך הראשי של ynet, יון פדר. כזכור, פדר היה מועמד לתפקיד לצד דה בר לאחר שרפי גינת, העורך הקודם, עזב את העיתון במרץ 2007. פדר מכהן כעורך הראשי של ynet כמעט מיום הקמתו לפני שמונה שנים.

שילה דה בר מסר: "אין תגובה". את תגובתו של יון פדר לא ניתן היה להשיג. מחברת HOT נמסר כי הם אינם מתייחסים למועמדים לתפקיד המנכ"ל. תגובתו של ארנון מוזס לא התקבלה.

מנכ"ל HOT דוד קמיניץ הודיע לאחרונה על כוונתו לעזוב לאחר שנתיים בתפקיד. עד כה עלו שמותיהם של חמישה מועמדים להחליפו: אורן מוסט, ששימש בתפקידו האחרון יו"ר עמותת דוקאביב והיה בעברו מנכ"ל הוצאת הספרים כתר, אבי בלשניקוב שכיהן בשנתיים האחרונות כמנכ"ל הראשון של הכנסת, ובתפקידו הקודם היה מנכ"ל משרד התקשורת. יעקב גלברד, עד לפני שנה מנכ"ל חברת בזק, סטלה הנדלר , מנכ"לית 012 סמייל וניר למפרט מנכ"ל דפי זהב ומנכ"ל ערוץ 10 לשעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully