וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הם עושים נכון?

סוכנויות הידיעות

20.6.2008 / 12:52

מו"לית האקונומיסט רשמה עלייה של 23% ברווחיה השנתיים. הכנסותיה של אקונומיסט גרופ מפרסום בארה"ב עלה ב-16%

אקונומיסט גרופ, מו"לית העיתון הבריטי "אקונומיסט", דיווחה היום על עלייה של 23% ברווחיה התפעוליים בשנת הכספים שהסתיימה ב-31 במארס, בעקבות עלייה במכירות ובשולי הרווח הגולמי. החברה צופה להמשיך להגדיל את הכנסותיה מפרסום ולהגדיל את נתח השוק שלה גם בשנה הנוכחית.

העלייה ברווחיה של החברה באה בניגוד למגמה הרווחת בעיתונות המודפסת, הנאבקת בירידה חדה בהכנסות מפרסום ובמספר הקוראים לטובת האינטרנט. הכנסותיה של מו"לית ה"אקונומיסט" עלו במהלך שנת הכספים עלו ב-8% לעומת השנה הקודמת והסתכמו ב-266.4 מיליון ליש"ט (524 מיליון דולר). הרווח התפעולי עלה ב-23% ל-44.3 מיליון ליש"ט.

כותר הדגל של החברה, ה"אקונומיסט", הגדיל את התפוצה העולמית שלו במהלך 12 החודשים שהסתיימו ב-31 במארס ב09% ל-1.3 מיליון, והכנסות העיתון מפרסום בארה"ב עלו ב-16%. מהחברה נמסר כי העלייה ברווחים תאפשר לה גם להגדיל את הדיווידנד למשקיעים, לאחר שהעבירה דיווידנדים בסך 36.7 מיליון ליש"ט בשנת הכספים שהסתיימה.

"אפילו בתקופות כאלה יש מרוויחים, ואני צופה שה'אקונומיסט' יהיה אחד מהם", אמרה המנכ"לית היוצאת של החברה, הלן אלכסנדר, שתפרוש בחודש הבא לאחר 11 שנים בתפקיד.

אלכסנדר, שמונתה למנכ"לית החברה ב-1997, תפרוש ביולי כדי להפוך ליועצת בחברת ההשקעות הפרטית ביין קפיטל. יורשה בתפקיד, אנדרו ראשבאס, שימש כמו"ל ה"אקונומיסט" ומנכ"ל העיתון בשלוש השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully