וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"In Treatment" לעונה שניה ב-HBO

וואלה! ברנז'ה

21.6.2008 / 2:07

וגם: ממלא מקומו של טים ראסרט, הפיילוט של מת'יו פרי לשואו טיים ומה הקשר בין מרי טיילור מור לברוק שילדס? קפיצה לחו"ל

*"In Treatment" הסדרה האמריקאית על פי פורמט "בטיפול" של חגי לוי תמשיך לעונה נוספת ברשת HBO והיא צפויה להגיע למסכים בארה"ב בסתיו 2009. אתר ההוליווד ריפורט מדווח כי הפקת התכנית תעבור מלוס אנג'לס לניו יורק. עוד מדווח האתר כי כמו אסי דיין, כך גם גבריאל ביירון, צפוי לטפל בעונה השניה במטופלים חדשים. את העונה השניה יפיקו רודריגו גרסייה, מפיקי הפמליה: מארק וולברג וסטיבן לוינסון ויוצר "בטיפול" חגי לוי.

*בריאן וויליאמס, מגיש מהדורת הלילה של רשת NBC, יגיש בשבועות הקרובים את תכנית הראיונות של הרשת "פגוש את העיתונות". בשבוע שעבר הלך לעולמו מגיש התכנית ב-17 השנים האחרונות, טים ראסרט וברשת החליטו לדחות את ההחלטה על ממלא מקום קבוע הן לתפקיד מגיש "פגוש את העיתונות" והן לתפקיד ראש הדסק של הרשת בוושינגטון.

*מת'יו פרי, כוכב הסדרה "חברים" ו"סטודיו 60" והתסריטאי פיטר טולן יוצרים וכותבים פיילוט לקומדיה שחורה עבור רשת הכבלים שואו טיים, "The End of Steve". אתר ההוליווד ריפורטר מדווח שפרי גם ישחק בתפקיד הראשי ויגלם דמות של מגיש טלוויזיה אגו מניאק ורע מזג המנסה לחזור למוטב.

*השחקנית מרי טיילור מור תשתתף בכמה פרקים בעונה השניה של הסדרה "Lipstick Jungle" של רשת NBC, שצפויה לשוב למסך בחודש ספטמבר. אתר zap2it מדווח כי השחקנית, שבאמתחתה שבעה פרסי אמי, תגלם את דמותה של אמא של וונדי (ברוק שילדס). הסדרה מבוססת על ספרה של יוצרת "סקס והעיר הגדולה" קנדיס בושנל שאף יצרה והפיקה את הסדרה. העונה הראשונה תשודר בקרוב ב-yes.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully