וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שלושה שבועות זה יעבור

ענת קם

22.6.2008 / 0:01

המשנה למנכ"ל רשת שירה מרגלית החליטה להקדים את שידור הדרמה "עד החתונה" של רשת שהיתה מיועדת לעונת הסתיו. תשודר ככל הנראה בימי שישי

"עד החתונה", הדרמה שכתב העיתונאי והתסריטאי אבנר ברנהיימר לרשת, תעלה לשידור בעוד כשלושה שבועות. הפקת הסדרה מתעכבת כבר קרוב לשנתיים מסיבות שונות והיתה אמורה להעלות בלוח שידורי סתיו 2008 של הזכיינית. כעת הוחלט להעלותה כחלק מלוח השידורים של רשת לקיץ והיא צפויה להיות משודרת בזכיינית בימי שישי.

לוואלה! ברנז'ה נודע, כי ההחלטה על הקדמת שידור הסדרה התקבלה על ידי שירה מרגלית, שהחלה לאחרונה את תפקידה כמשנה למנכ"ל לענייני תוכן בזכיינית. לדברי גורמים בהפקה, מרגלית ראתה את הפרקים הראשונים והחליטה לשבצה כבר בשבועות הקרובים.

"עד החתונה" היא דרמה רומנטית בת שלושה עשר פרקים בכיכובם שלאוהד קנולר וטל ליפשיץ, המגלמים זוג בדרך לחופה. במרכז הסיפור נמצא משולש אהבה לו שותפה גם דמותו של יפתח קליין, המגלם את החבר לשעבר של ליפשיץ.

הפקת הסדרה התעכבה בשל קשיים כלכליים אליהם נקלעה חברת ההפקה מטר הפקות. לפני למעלה משנה נחתמה שותפות בין מטר הפקות למשרד הפרסום מקאן אריקסון, בו הייתה מרגלית מנכ"ל עד לפני כחצי שנה, הדבר איפשר את המשך הפקת הסדרה. יצויין כי ההחלטה של מטר להפיק את הסדרה נעשתה בתקופה שלפני השותפות עם מקאן וללא התערבותה של מרגלית.

ברשת סירבו להתייחס לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully