וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"על הנהלת רשות השידור להתפטר"

ענת קם

23.6.2008 / 16:17

עיתונאי רשות השידור במכתב לשרים: "הנהלת רשות השידור נוקטת צעדים אובדניים שמטרתם הפסקת השידור הציבורי"

נציגי אגודת העיתונאים של רשות השידור שלחה אמש מכתב למספר שרים וחברי כנסת ודרשו את התערבותם המיידית לפתרון המשבר ברשות. המכתב נשלח לשר הממונה על יישום חוק רשות השידור יצחק הרצוג, שר התקשורת אריאל אטיאס, שר האוצר רוני בר און ויושב ראש ועדת הכלכלה של הכנסת, גלעד ארדן. במכתבם תוקפים העיתונאים את הנהלת הרשות שמקפיאה את המשא ומתן בענייני הרפורמה וכן נוקטת בשורה של "צעדים אובדניים", כהגדרתם.

במכתב שנשלח על ידי עורך הדין אופיר טל הציגו העיתונאים את הפעולות הדחופות הנדרשות להצלת הרשות, בהן הפסקת השידורים החוזרים במקום ההפקות החדשות, איסור העברת שידורי האולימפיאדה בסופי שבוע לערוץ 2 ללא תמורה, שימור ערכה של אגרת הטלוויזיה וייעול גבייתה, תוך דרישה מחברות הכבלים והלווין להעביר את רשימת מנוייהן.

נציגי העיתונאים קוראים במכתב להתפטרות הנהלת הרשות: "למיטב ידיעתנו לא ניתן אישור הממשלה ו/או הכנסת לסגירתה של רשות השידור. ככל שהנהלת רשות השידור פועלת על מנת ליצור עובדות בשטח, ולהביא למצב בו רשות השידור תהפוך ל-'מת חי', הרי שהיא חורגת מסמכותה... ככל שהנהלת רשות השידור סבורה כי אינה יכולה למלא את תפקידה ולקיים שידור ציבורי כמשמעו בחוק, הרי שעל חבריה להתפטר מתפקידם".

בדיון האחרון בין הנהלת רשות השידור לנציגי האוצר וההסתדרות הוסכם כי הנהלת הרשות לא תבצע צעדים חד צדדיים במשך עשרה ימים. פרק זמן שאמור להסתיים בעוד יומיים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully