וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדימונים להמונים

ענת קם

23.6.2008 / 17:26

קצר, זה לא ההפך מארוך, זה הפרומו שלו. שלושה פרומואים של רשת, ואחד של ערוץ 10 זכו בפרומקס. גם קשת רושמת הישג

הפרומואים הישראלים מככבים בתחרויות שונות בעולם. בתחרות פרומקס שהתקיימה השבוע בניו יורק זכו שלושה קמפיינים של רשת וקמפיין אחד של ערוץ 10. בתחרות Animation Branding Design שהתקיימה בשבוע שעבר זכה קמפיין של קשת.

ערוץ 10 זכה בפסלון הכסף בקטגוריית הפרומו הטוב ביותר למשדר מיוחד על הפרומו לסדרה הדוקומנטרית "אשם במותו". את הפרומו ביים יניב אמודאי והפיקה מחלקת הפרומו של ערוץ 10. זוהי השנה הרביעית ברציפות שערוץ 10 זוכה בפרסים בינלאומיים בתחרויות פרומקס ולפני כחודשיים זכתה מחלקת הפרומו של ערוץ 10 בפסלון הכסף על הפרומו לעונה השלישית של "הדוגמניות" בתחרות פרומקס אירופה שהתקיימה בברצלונה.

רשת זכתה בשני פסלי ברונזה ובפסל כסף על הפרומואים לקראת לוח השידורים החדש שלה. הפרומו התדמיתי של אולפני רשת, בבימוי אדם סנדרסון ובעיצוב אבי אביבי, זכה בפסל כסף על הבימוי ופסל ברונזה על העיצוב. פרומו "שישי שבת החדש" בבימוי מוש בן בסט ובעצוב גילי קומפורטי, המציג את שידורי רשת בסופי שבוע, זכה בפסל ברונזה על עיצוב וארט דירקטור.

מחלקת הפרומומאים של קשת בראשותו של ירון גת, זכתה בפסלון הזהב בקטגוריית פרומו לאתר אינטרנט בתחרות Animation Branding Design עבור קמפיין האוריגמי לאתר קשת. הפרומו, בבימוי לירן גולדברג, התייחס לדפי האינטרנט כאל דפי נייר רגילים שנעשים בהם קיפולי אוריגמי. בפסלון הברונזה זכה הפרומו לתכנית "המפצחים" של מיקי רוזנטל, בבימוי עופר בדרשי, בקטגוריית ארט דיירקטור ועיצוב. הפרומו הציג קיר ראיות משטרתי כאשר הראיות "קמות לחיים" בשביל לספר את הסיפור שהפך אותן לראיה במקרה פשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully