וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת מדליקי המזגנים

ענת קם

24.6.2008 / 14:21

הקיץ של רשת: "רוקדים עם כוכבים", גדי סוקניק ו"הפוליגרף", דרמה בשישי, ובסוף כל ערב: סשן על הכורסה של אסי דיין

רשת מציגה היום את לוח השידורים לחודשים יולי-אוגוסט. במסגרת לוח השידורים החדש ישובצו משחק הטלוויזיה החדש "הפוליגרף" בהנחיית גדי סוקניק, והדרמה "עד החתונה". בנוסף, ישודר מדי ערב ב-23:00 פרק מהעונה השנייה של "בטיפול".

יום רביעי החדש של רשת יתחיל ב "הפוליגרף" בהנחיית גדי סוקניק ובהפקת חברת מעגלות. במסגרת המשחק, יידרש המתמודד לענות על 21 שאלות על סמך בדיקת פוליגרף שעבר לעיני המשפחה והחברים שיושבים באולפן . ככל שיענה יותר תשובות כנות המתאימות לתוצאות הפוליגרף כך יתקרב לפרס הגדול. הגרסה האמריקאית של המשחק משודרת ברשת FOX ובבריטניה ברשת SKY. אחרי השעשועון ישודר פרק של הדרמה "כוונות טובות" שעלתה לאחרונה. בימי חמישי תשודר "רוקדים עם כוכבים".

התכנית "צחוק מעבודה" של שלום אסייג ובהפקת יואב גרוס תשודר בימי שישי, מיד אחרי אולפן שישי, בגרסה מחודשת. לתכנית תתווסף פינת "הפעם הראשונה שלי". המשתתפים יתנסו לראשונה בחייהם בסטנדאפ ויקבלו משוב בזמן אמת מפאנל הקומיקאים של התוכנית, שיכלול את אורי חזקיה, שחר חסון, ליטל שורץ וארז שלם. בהמשך הערב תשודר "עד החתונה" הדרמה חדשה שכתבו אבנר ברנהיימר ועינת שנהב ויצמן בהפקת מטר פלוס הפקות. הסדרה מלווה זוג בדרכו אל החופה, על הטלטלות וההתלבטויות שעוברות עליו.

במוצאי שבת ישודר השעשועון "אחד נגד 100" ואחריו התכנית "באה בטוב" עם עינב גלילי. בסוף הערב ישודר פרק כפול של "בטיפול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully