וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו הפיינליסטים בתחרות על שם דורית באום

ענת קם

25.6.2008 / 13:35

עשר הצעות יעלו לשלב הגמר בתחרות ליוצרים צעירים על שם דורית באום, שהיתה מנהלת הרכש של HOT

HOT הכריזה על עשר ההצעות שיעלו לשלב הגמר בתחרות ליוצרים צעירים על שם דורית באום. עשרת המועמדים נבחרו מתוך ארבע מאות הצעות שהוגשו לתחרות והם יוזמנו בחודשים הקרובים לאירוע הצגת ההצעות, שבסופו תבחר ההצעה, שתזכה בפרס כספי בסך 160 אלף שקלים למימון דרמה עלילתית קצרה שתשודר ב- HOT VOD. צוות חטיבת התוכן של חברת HOT ילוו את הפקת הסרט, כולל פיתוח התסריט ויספק הנחייה, הכוונה וייעוץ בתהליך ההפקה.

ועדת השיפוט כללה את אנשי התוכן של HOT וחבריה הקרובים של דורית באום בהם עורך התוכן אורי סלעי, מנכ"ל האוזן השלישית נועם זיו, יעל שגב שעבדה במחלקת הדרמה של HOT והבמאי והתסריטאי איתן גרין.

דורית באום הייתה מנהלת הרכש של חברת HOT והובילה את תהליך פיתוח והקמת ה- VOD. בעת עבודתה ב- HOT הקפידה דורית ושמה לעצמה למטרה לעודד יוצרים צעירים, ולפתח תחומי יצירה שונים בטלוויזיה ובקולנוע בארץ. מטרת התחרות הינה לסייע ליוצרים ישראלים בתחילת דרכם להוציא לאור דרמה מקורית פרי עטם וסיוע ביצירת סרט ישראלי חדש.

עשרת המועמדים:

· "פתוח לשנה" מאת יונתן גל: חייל קרבי שנפצע תוך כדי הצלת ילד, מועבר למשימת אבטחה בביתו של הרמטכ"ל בשכונת יוקרה.

· "קוראים לי אפי" מאת רעות לונברג: אפי, 33, בחורה שקטה וביישנית, מגיעה בכל שבוע לשבעה חדשה, של משפחה שאינה מכירה ונמצאת איתם בימים הקשים. יום אחד מגיעה אפי למשפחת שלייפר, שהגיעו מחוץ לארץ לשבעת בנם עמו לא היו בקשר קרוב, מספרת סיפורים שבדתה על בנם שמעולם לא הכירה ובכך מקלה על כאבם.

· "אבו זייד" מאת יפתח חוצב: פסלו של אלכסנדר זייד, מייסד ארגון "השומר", ניצב גאה כבר שנים, אך עבור משפחה ערביה קשת יום , של גנבי מתכות, פסל הברונזה המרשים הוא הרבה יותר מאשר סמל לציונות וערכים, הוא גם כסף מזומן.

· "תיקו אפס" מאת גדי צפריר: חיימון, בעל חנות טריקים, ואשתו עליזה נפרדים. מה שמקל על אודי, בנם השמן בן ה 13 הוא שעליזה מתחילה לצאת עם שופט כדורגל .

· "יחי המלך" מאת יוסי לוי ורונה סופר: שני כפילים של אלביס, יהודי וערבי, נתקעים בפונדק אלביס שבנווה אילן בדרך לתחרות כפילי אלביס. שניהם מאחרים להסעה ובגלל חשש לפיגוע תקועים עם עוד אורחים בפונדק ומקיימים תחרות קטנה ביניהם.

· "ההר" מאת מיכל אבירם: סרט מתח-אימה על אסירים מכלא שאטה שנשלחים לנטיעות בהר הגלבוע ואחרי מספר שעות מוצאים את מותם המוזר. הסוהרים אוטמים את האזור בניסיון להבין מה קרה.

· "לכבוד יוסי צור" מאת אסף פולונסקי: סבא של דניאל בן השתים עשרה הוא דוור אשר מעלים מכתבים עם תוכן מעציב כדי לא לצער את הנמענים.

· "שלג" מאת יעל גוריון: מעין בת השמונה גדלה בבסיס צבאי בצפון עליו מפקדת אמה. כל מה שהיא רוצה זה שיהיה מספיק שלג כדי לבנות איש שלג.

· "לפי ההוראות" מאת חי נחום: יעקב בן השבעים וחמש, חובב גאדג'טים מושבע, לוקח את אשתו מרים בת השבעים ואת הגי.פי.אס החדש שלו לנסיעה לצפון לברית של נכדם.

· "heroes" מאת יעל אורון: דרמה קומית על מפגש
בין בוהמיינית בת 80 ופקיד בנק אפור אשר נבחרו להדליק משואות ביום העצמאות הקרב. השניים יוצאים למסע שבין העבר שלה להווה שלו בו הם לומדים על ערך עצמי, שחרור העבר ומי זה יהודה לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully