וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגול שלא היה שם

ענת קם

25.6.2008 / 23:56

צופי משחק חצי הגמר בין גרמניה לטורקיה החמיצו את הגול השני של גרמניה בגלל נפילת השידור. ערוץ 10: התקלות נבעו מבעיות חשמל בוינה

שידור חצי הגמר הדרמטי בין גרמניה וטורקיה בערוץ 10 הופסק מספר פעמים במהלך המשחק. בהפסקה הראשונה, שנמשכה למעלה מחמש דקות, עבר ערוץ 10 לשידור פרסומות ולאחר מכן שב לאולפן היורו. בהפסקה השניה יצא שוב הערוץ לפרסומות, ועם חזרת השידור נודע לצופים כי בשעה שהם התעדכנו בקורותיו של און פרלין, הבקיעה גרמניה את הגול השני שלה ועלתה ליתרון 2:1.כששב השידור התווסף אליו גם דיליי של מספר שניות בין ההגשה של יורם ארבל לבין המשחק עצמו.

ככל הנראה, נבעו ההפסקות מתקלות במרכז השידורים השוויצרי. במהלך השידור אמר יורם ארבל, שדר ערוץ 10, כי ההפסקה נגרמה בגלל הפסקת חשמל במרכז השידורים בבזל. לאחר ההפסקה השנייה, חזר השידור עם פרשנים באנגלית. כאמור, במהלך ההפסקה השנייה הובקע גול לטובת גרמניה. גם בדקה האחרונה של המשחק נפל השידור למספר שניות.

מערוץ 10 נמסר: "התקלות הטכניות בשידור החי נבעו מבעיות חשמל בוינה שפגעו בשידורים במקומות נוספים בעולם". למערכת וואלה! הגיעו עדויות של צופים באירופה ובארצות הברית שחוו תקלות זהות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully