וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא צריך לנסוע לדיסנילנד

ענת קם

29.6.2008 / 16:13

קיץ בג'טיקס: שידורים שיוקדשו להיי סקול מיוזיקל, פרקים חדשים של הסדרות האהובות והסרט שמשגע את ארצות הברית: "קמפ רוק"

ערוץ ג'טיקס-דיסני ממשיך את מדיניות ההשקעה בתכנים מבית חברת האם – דיסני. הקיץ הקרוב יענוד גם הוא בסימן ההפקות המצליחות בעולם מבית דיסני. לצד ימי שידור מיוחדים המוקדשים לשיגעון "היי סקול מיוזיקל" במסגרתם ישודרו הסרטים "היי סקול מיוזיקל 1 +2", יושקו שני סרטים נוספים שזכו להצלחה גדולה בעולם – "צ'יטה גירלז וג'וני קאפאהלה".

עוד יושקו פרקים חדשים משתי הסדרות המובילות: "קורי בבית הלבן", ו"המכשפים מבוורלי פלייס", כאשר לאחרונה נודע כי דיסני מתכננת הפקת עונה שנייה ל"מכשפים". רצועת האנימציה היומית תחוזק אף היא בפרקים חדשים של להיט הבינלאומי "קים פוסיבול", וכן פרקים חדשים של "אמריקן דרגון" וסדרת הדגל של דיסני – "פיניאס ופרב". עם זאת, עיקר תשומת הלב תוקדש להשקת פרק הבכורה של הסדרה "באז שנות אור" המבוססת על הלהיט הקולנועי "צעצוע של סיפור" מבית דיסני.

חודשי הקיץ ישמשו את הערוץ להציג לצופיו את הלהיט הבא מבית דיסני – "קמפ רוק" – סרט חדש שהושק השבוע בארצות הברית – וזוכה לציפייה חסרת תקדים ולהתעניינות שיא מהמדיה בעולם בכלל ובארצות הברית בפרט. סדרת הטלוויזיה על פי הסרט מופקת בימים אלה על ידי דיסני, והיא צפויה אף היא לעלות בג'טיקס במהלך השנה הבאה.

מעולם הפקות המקור, יוקדש הקיץ לסדרת מערכונים בכיכובם של "גור ואוח" (אודי גוטשלק ואביעד בנטוב) שהופקה בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן. הסדרה נועדה להעביר את המסר אודות החשיפה לשמש. בנוסף במהלך הקיץ יתקיים על גבי המסך בערוץ ג'טיקס המבצע "מלך ליום אחד", במהלכו ייבחר בכל יום ילד אחד שיוכתר "למלך היום". "המלך" אשר יופיע על גבי הערוץ במהלך אותו יום, יזכה לבחור בשעה קבועה את התוכנית האהובה עליו ביותר – והיא תשודר בערוץ.

לדברי סמנכ"ל התוכן של ג'טיקס, גיא קרני: "ערוץ ג'טיקס מחויב לצופיו הילדים ולהוריהם, אשר מצפים לתכנים האיכותיים ביותר שיש, תוך שימת לב ליצירת סביבה טלוויזיונית בטוחה וראויה. מסיבות אלה, אך טבעי שתכני דיסני, אשר ידועים בעולם באיכותם, יהוו את העוגן של לוח השידורים של הערוץ לקיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully