וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוסדרו החופשות ברוממה

ענת קם

29.6.2008 / 0:01

עיתונאי רשות השידור ייצאו לחופשה במהלך החדשים יולי-ספטמבר החופשה תורכב מתקופות שלא תעלינה על שבועיים לחודש

אגודת העיתונאים של רשות השידור והנהלת הרשות הגיעו להסדר בעניין החופשות אליהן יצאו העובדים במהלך חודשי הקיץ. בהסכם, שקיבל היום תוקף של פסק דין על ידי בית הדין האזורי לעבודה בירושלים, נקבע כי עיתונאי הרשות ייצאו במהלך החדשים יולי-ספטמבר לחופשה של עד חודש במצטבר. החופשה תורכב מתקופות שלא תעלינה על שבועיים לכל חודש קלנדרי ולא תהיינה רצופות. בנוסף, סוכם כי לא ייצאו לחופשה יותר מ-350 עיתונאים. ביומיים הקרובים תגיש רשות השידור לאגודת העיתונאים את רשימת העיתונאים שייצאו לחופשה.

אחיה גינוסר, יושב ראש אגודת העיתונאים, אמר: "מנענו את החופשה המרוכזת הכפויה בת חודש הימים שביקשה הרשות להטיל עלינו. העיתונאים ברשות שחלק ניכר משכרם מורכב מרכיבי שכר שאינם נכללים בשכר הבסיס הנמוך שלהם יצאו לחופשה אך ימשיכו לקבל את השעות הנוספות והכוננויות. כך יוכלו להמשיך להשתכר בכבוד. אני שב וקורא להנהלת רשות השידור לנהל איתנו משא ומתן ענייני כדי להגיע להסכמי פרישה ראויים, פנסיה מכובדת לפורשים והבטחת עתיד הרשות. רק הידברות והבנות הדדיות יביאו להצלחת המהלך של הבראת רשות השידור".


מרשות השידור נמסר בתגובה: "בית הדין לעבודה פעל במקצועיות וביעילות בניהול הדיון מבלי לדחות למועדים אחרים. ההחלטה כי עובדי רשות השידור שצברו ימי חופש משנים קודמות, ייצאו לחופשות במהלך החודשים יולי, אוגוסט, ספטמבר. בדרך כזו עובד שהיה אמור לממש ימי חופשה מעבר לשבועיים יוכל לחלוק במסגרת שלושת החודשים הללו את מימוש החופשה. הפשרה שבית המשפט הגיע אליה בהסכמת שני הצדדים, קיבלה תוקף של פסק דין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully