וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה מחברי הטובים

ענת קם

30.6.2008 / 14:24

ניר קיפניס דורש התנצלות מעיתון הארץ לאחר שלטענתו הוצג כהומופוב בטור ביקורת הטלויזיה. הארץ: המצלמה אינה משקרת ואינה מצנזרת

העיתונאי ניר קיפניס דורש התנצלות מעיתון הארץ בעקבות ביקורת טלוויזיה שהתפרסמה בו. במכתב ששלח באמצעות עורך הדין ירון זהבי, טוען קיפניס כי משפטים שמעולם לא אמר צוטטו בביקורת הטלוויזיה שפורסמה ב-11 ביוני ועסקה בהופעתו בתכנית "אי זוגי" של הטלוויזיה החינוכית. במכתבו טוען קיפניס כי הביקורת היא פרסום שקרי ופוגע. פריד היה עד לאחרונה עמיתו של קיפניס. השניים פרסמו את טוריהם בעמודי התרבות של גלובס.

קיפניס דורש כי פריד והעיתון יפרסמו הבהרה על כך שלטענתו יוחס לו בשוגג המשפט: "הסיוט הגדול ביותר לאב הוא לגלות שבנו הומו" ומבקש כי העיתון יפרסם התנצלות על עגמת הנפש שנגרמה לו עקב הפרסום.

במכתב כותב עורך דינו של קיפניס: "לאורך הקריירה העיתונאית שלו עסק מרשי בעבר בסוגיות שנגעו לזכויות ההומוסקסואלים והלסביות וכמעט תמיד מצא את עצמו בחזית אחת עם חברי הקהילה ההומו-לסבית, נקל לשער עד מה הייתה רבה תדהמתו כאשר הוצג, בשוגג או במזיד, כהומופוב. צר לו שבעתיים כי הדברים פורסמו בעיתון שעליו הוא מנוי כבר קרוב לשני עשורים ברציפות.".

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה הוסיף קיפניס: "הציטוט לא מדוייק ובקונטקסט שהוא הופיע הוא ממש לא נכון. זה מקרה קלאסי של דברים שהוצאו מהקשרם במזיד. הייתי שמח אם דב אלפון היה מסתכל לי בעיניים ואומר לי שכקורא של הארץ יצאתי נשכר מהפרסום הזה, או שבעצם יש פה ניצול ציני של מעמד של כותב.

"העובדה שאני מכבד את הקהילה ההומסקסואלית ומוכן להיהרג על זכותה לחיות את חייה על פי השקפתה, אינה אומרת שאני מוכן שהאפטר-פארטי של שבוע הגאווה יהיה חגיגה על התחת שלי".

ירון פריד סירב להגיב. מעיתון הארץ נמסר: ב-17 במאי 2008 התראיין ניר קיפניס בתוכנית חדשות השבת של ערוץ 10, בהגשת אשרת קוטלר. בכתבתו של אביב פרנקל על "גבריות ישראלית" ב-60 שנות המדינה, אומר ניר קיפניס במו פיו, לעין המצלמה שאינה משקרת ואינה מצנזרת, את המשפט הבא: "אני רוצה לדבר על היום הנוראי שבו אתה קם בבית, רואה שכל הכריות קרועות ואז מתברר לך שזה בגלל שהבן שלך נשך אותן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully