וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגיעו במונית

רותם דרוב

1.7.2008 / 16:22

בהיכל נוקיה נפתחת היום תערוכת אלכוהול לקהל מקצועי. ביום חמישי היא תפתח לקהל הרחב

תערוכת האלכוהול BARMAN’S 2008, שתיפתח היום בהיכל נוקיה בתל אביב, תאגד בתוכה למעלה מ-20 נציגים של יבואנים ויצרני משקאות אלכוהולים עם מיטב המותגים מהעולם,התערוכה, שתימשך שלושה ימים, מיועדת לקהל המקצועי: ברמנים, מסעדנים, סיטונאים וקניינים. התערוכה תמשך שלושה ימים וביום חמישי תפתח לקהל הרחב.

אבי בן עמי, שיזם את התערוכה מספר על המטרה שניצבה לנגד עיניו: "מטרת התערוכה היא להפגיש בפעם הראשונה בין היבואנים והמפיצים ובין הלקוחות מתחום המסעדנות והאלכוהול. המטרה השניה היא גם להרחיב את החשיפה לתרבות השתייה שכל כך מתפתחת בישראל בשנים האחרונות, ולנסות לחדש עם מגמות טרנדיות מהעולם"

המברקים בתערוכה יוכלו להנות ממתחם דיוטי פרי בו ניתן יהיה לרכוש אלכוהול במחירים אטרקטיביים במיוחד. חובבי הוודקה ימצאו במתחם פינלנדיה אווזי בר מלפלנד, וקרחונים טבעיים ממים טהורים, אלו שכיסם עמוק יוכלו לבחון מגוון של מותגי וודקה אולטרא פרימיום כמו - דונאלד טראמפ, גריי גוס, ואן גוך ואבסלוט לייבל.

לתערוכה יגיעו גם אורחים מחו"ל בהם דיויד רודיאק, מנהל אירופה והמזרח התיכון של קונצרן "בראון פורמן" שבבעלותו אין ספור מותגי על כמו ג'ק דניאלס, פינלנדיה, סאות'רן קומפורט ועוד. הברמנים המקצועיים והחובבים (שזה בעצם כולנו) יפגשו את פקה לינן – ברמן פינלנדי שמייצג את וודקה פינלנדיה וזכה בתחרויות בינלאומיות רבות.

מי שיתעייף מהאלכוהול מוזמן לבדוק גם התערוכה משלימה לתחום הקפה וציוד למסעדות ולבתי קפה.

BARMAN’S 2008 – הכניסה מעל גיל 21 ובהצגת תעודת זהות. שעות פעילות 16:00 עד חצות. ביום חמישי התערוכה תיפתח לקהל הרחב במחיר של 40 שקל.
















  • עוד באותו נושא:
  • אלכוהול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully