וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכר? לא מוכר?

אופיר בר-זהר

2.7.2008 / 21:00

מועצת הכבלים והלוויין תנהל דיון על מכירת אחזקותיו של אביב גלעדי ברשת. הארכה שקיבל גלעדי למכור את חלקו פגה בחודש יוני

מועצת הכבלים והלוויין תקיים דיון באחת מישיבותיה הקרובות, שיעסוק באי-מכירת חלקו של אביב גלעדי בזכיינית ערוץ 2 רשת; כך נודע ל-TheMarker. זאת, לאחר שגלעדי קיבל ארכה של תשעה חודשים בה התבקש למכור את המניות, שתמה במהלך החודש שעבר. המכירה התבקשה בשל אילוצים רגולטוריים הנובעים מאחזקותיו של אביב בערוץ הילדים, בערוץ לוגי, בערוץ 8 וכן בערוצי ספורט 5. בתוך כך, מתבצע ברשות הליך בו נבדק האם בסמכות הרשות להכריע בנושא, או שיש להפנות את העניין לחקיקה.

מקורבים לעניין מסרו כי "ידוע שגלעדי עושה מאמצים על מנת למכור את מניותיו ברשת". בעבר גם עלתה על הפרק מכירת ערוץ הספורט, והשמות שאוזכרו בעניין זה הם זכיינית ערוץ 2, רשת. אחד מבעלי המניות ברשת, אודי אנג'ל, שקל לרכוש את החברה באמצעות "עופר מדיה", ואף הגיע לשלב בדיקת הנאותות. הרכישה לא יצאה לפועל בסופו של דבר, ומקורבים הדגישו באותה תקופה כי ערוץ הספורט מאוד חשוב לגלעדי והוא לא ייפרד ממנו בקלות.

באחרונה הצטרף לחברת האחזקות של גלעדי ושל אודי רקנאטי המיליארדר האמריקאי ממוצא רוסי, לן בלווטניק. בלווטניק, המדורג במקום ה-11 ברשימת עשירי בריטניה, רכש באמצעות החברה שלו - אקסס אינדוסטריס - 20% ממניות חברת האחזקות RGE, הנמצאת בבעלותם של אביב גלעדי ואודי רקנאטי.

אקסס אינדוסטריס היא חברה בינלאומית האוחזת בין השאר בוורנר מיוזיק גרופ וברשת הטלוויזיה הרוסית CTC MEDIA, ומשקיעה דרך שלוש זרועות עיקריות - נדל"ן, נפט ומדיה.

ממועצת הכבלים והלוויין נמסר בתגובה: "הנושא ידון על ידי המועצה באחת מישיבותיה הקרובות". אביב גלעדי לא מסר תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully