וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארקדי גאידמק סוגר את העיתון Business&FM

מיכאל רוכוורגר

5.7.2008 / 23:43

בתקשורת הרוסית מתחזקות ההערכות כי גאידמק שם על המדף את כל תאגיד המדיה המאוחדת שבבעלותו, תמורת עשרות מיליוני דולרים

העסקים של ארקדי גאידמק חורקים לא רק בישראל, אלא גם ברוסיה. על פי התקשורת הרוסית, תאגיד התקשורת מדיה מאוחדת, שבבעלותה של גאידמק, הודיע אתמול על סגירתו ביום שישי הקרוב של העיתון Business&FM , אשר יופץ מעתה רק באינטרנט. זאת לאחר שהעיתון פעל בגרסה המחודשת, לאחר שנרכש בידי גאידמק, במשך 15 חודשים בלבד. בתקשורת הרוסית מציינים שגאידמק, אשר רכש את העיתון תמורת כ-6 מיליון דולר (והשקיע סכום דומה להשקתו מחדש), מוכן כעת למכור אותו תמורת 2 מיליון דולר בלבד. הסגירה של Business&FM מגיעה לאחר שבסוף שנת 2007 סגר גאידמק עיתון נוסף שבשליטתו בשם מוסקובסקיי נובוסטי.

מנכ"ל מדיה מאוחדת, דנייל קופסין, הסביר כי החל מתחילת ההפצה של העיתון ברור היה לכולם כי העיתון לא יתקיים לאורך זמן במתכונתו הנוכחית, ובסופו של דבר יעבור לגרסה המקוונת, אשר תספק לקוראים אותו מידע בצורה יעילה יותר.

Business&FM רשם בתקופה האחרונה ירידה בכמות המנויים מ- 35,000 ל- 30,000 , וכן כמות הקוראים של גליון בודד ירד מ- 22,900 ל- 18,700 איש. זאת על פי נתוני הסקר חברת TNS Gallup-Media.

כאשר ברוסיה גוברות ההערכות, הנתמכות בידי עיתון הכלכלי קומרסנט, כי גאידמק מוכן להעמיד על המדף, את כל תאגיד התקשורת שבשליטתו , הכולל מלבד העיתון Business&FM את תחנות הרדיו Business&FM ו- Kino FM וכן המגזין הכלכלי פיננסים פופולריים. זאת תמורת עשרות מיליוני דולרים. לפי קומרסנט את ההצעות לרכישת מדיה מאוחדת, קיבלו כבר ברוסיה איש העסקים אלכסנדר לבדב ובנק ההשקעות קיט פיננס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully