וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוריס יסדר

צבי זרחיה

6.7.2008 / 17:02

רשת וקשת דורשות מהממשלה ומהכנסת הקלה בתנאי הזיכיון שלהן. שכרו את משרדי הלובינג בבעלות בוריס קרסני לקידום ענייניהן

זכייניות ערוץ 2 רשת וקשת שכרו באחרונה את משרדי הלובינג - פוליסי בבעלות בוריס קרסני לצורך קידום ענייניהן בכנסת ובמשרדי הממשלה. פוליסי ישתף פעולה עם הלוביסטיות אורית לרנר ואורלי בן שמאי המייצגות תקופה ארוכה את קשת.

רשת וקשת דורשות מהממשלה ומהכנסת להקל את תנאי הזיכיון של הזכייניות. ועדת הכלכלה דנה באחרונה בהתנהלותן של ערוץ 2 וערוץ 10 ובאי עמידתו של ערוץ 10 במחוייבויותיו לפי המכרז שבו זכה.

בכנסת מעריכים שהלוביסטים הפועלים עבור הזכייניות ינסו לגייס את תמיכת הח"כים בהצעת החוק שהגישו הח"כים ראובן ריבלין ואיתן כבל להענקת רשיונות בטלוויזיה המסחרית לעומת משטר הזכיונות הקיים. ועדת השרים לחקיקה תדון בהצעת החוק בשעות הקרובות. הכוונה היא להעלות את הצעת החוק להצבעה בקריאה הטרומית כבר ביום ד' הקרוב.

צירופו של קרסני לזכייניות ערוץ 2 מצטרף לשורת לוביסטים ויועצים אסטרטגים הפועלים בכנסת מטעם חברות התקשורת. ערוץ 10 שכר באחרונה את שירותיה של הלוביסטית דפנה כהן ממשרד כהן-רימון- כהן לטיפול בהמלצות ועדת תורג'מן. כהן פועלת גם מטעמה של חברת חברת הלויין yes. כמו כן, חברת הכבלים HOT שכרה את שירותיו של משרד הלובינג עליזה גורן ותומר עמיר. הערוץ הרוסי - ערוץ 9, שכר אף הוא את שירותי של קרסני.

בכנסת מונחת הצעת חוק לפיה הערוץ הרוסי - ערוץ 9, יצורף לחבילת ערוצים חינם שתוצע לציבור החל משנת 2009. הכללת הערוץ בחבילת החינם עלולה לפגוע בנתח הפרסומות של זכייניות הערוץ השני.

כמו כן, באחרונה אישרה מליאת הכנסת בקריאה הטרומית הצעת חוק שלפיה ערוץ הטלוויזיה החינוכית -23 יצורף אף הוא לחבילת חינם של הערוצים. הצעת החוק הוגשה על ידי קבוצת ח"כים בראשות אלי אפללו (קדימה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully