וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היפים והחסודים

ענת קם

6.7.2008 / 17:35

רדיו תל אביב באוהלה של תורה: קובי סלע ומנחם טוקר יגישו תכנית מסורת ביום שישי בצהרים. הרב לאו יגיש פינה

רדיו תל אביב ישדר החל מיום שישי הקרוב תכנית מסורת קלה. התוכנית, "קבלייט שבת", תשודר מדי שישי בשעה 13:00 ויגישו אותה העיתונאים החרדים מנחם טוקר וקובי סלע. התוכנית תכלול פינות רבות ובהן פינת פרשת השבוע, בהגשתו של הרב לאו וכן פינה בהגשתו הרב אברהם יוסף, בנו של הרב עובדיה יוסף. בתוכנית הראשונה יתארח העיתונאי קובי אריאלי.

מנחם טוקר שידר בעבר בערוץ 7 ורדיו קול חי. כיום הוא משדר ברדיו ירושלים. קובי סלע הוא איש תקשורת ופרסומאי חרדי, בעבר שידר בערוץ 7.

קובי סלע: "תמידי תהיתי מה יש לתל אביבים לחפש בבתי קפה ביום שישי בצהרים, כשאנחנו מתאמצים למצוא את הכבל של הפלטה החשמלית. זה לא באמת שאני מתחמק מעבודות הבית... אבל לשדר יהדות זה לא פחות חשוב מלעזור לאשתי עם הטשולנט".

מנחם טוקר: "למרות הלחות, אני מגיע בשמחה לתל אביב. המטרה של התוכנית היא לגרום למסורתיים להצטרף ולא להבריח את החילונים ולהכניס את התל אביבים לאווירת השבת בצורה נעימה וקלילה"

שי בן מאור מנכ"ל רדיו תל אביב: "כתחנה העוסקת במגוון תכנים, אנחנו מנסים כל הזמן לחשוב מחוץ לקופסא ולסקרן את מאזינינו. התוכנית 'קבלייט שבת' היא תוכנית מסורת אחרת שמותאמת לרוח התל אביבית. אנחנו משוכנעים שזאת תוספת מצוינת ללוח השידורים שלנו שהוא העשיר והמגוון ביותר בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully