וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנוני

ענת קם

8.7.2008 / 12:36

ביפר ששלח רכז הכתבים של ידיעות לכתבים עורר את חמתו של עורך החינמון 24 דקות, ערן טיפנברון ששלח הודעה משלו: "אל תתנו למערכת כושלת להפחיד אתכם"

מאבק בין מערכת החדשות של העיתון ידיעות אחרונות לבין המערכת של החינמון "24 דקות", גם הוא מבית ידיעות אחרונות. רכז הכתבים של העיתון, עידן מוטולה, הפיץ אמש ביפר לכלל כתבי ידיעות ובו כתב: "...במידה והעברתם ידיעה בלעדית או שחשוב לכם מסיבה אחרת כלשהי שהיא לא תועבר לחינמון של טיפנברון, אנא ציינו זאת בגוף הידיעה על מנת שנוכל לדאוג שלא תימשך מהחדשות".

ערן טיפנברון, עורך החינמון 24 דקות, הפיץ בתגובה הודעת טקסט לכתבי העיתון: "כתבים יקרים, אל תתנו למערכת כושלת להפחיד אתכם. אם יש לכם ידיעה טובה שאתם רוצים שתפורסם יפה, תעבירו אותה לתא של 24 דקות".

הרקע לסיפור הוא התנגדותם של כתבים רבים לפרסום כתבותיהם, שלא נכנסו לעמודי החדשות, בחינמון. גורמים בידיעות סיפרו לוואלה! ברנז'ה כי כתבי העיתון מעדיפים שלא להיות מזוהים עם החינמון אלא עם המותג "ידיעות אחרונות" וכן קובלים על כך שלא ניתן להם קרדיט ב-"24 דקות".

מנגד, טוען גורם ב "24 דקות": "זו מלחמה ובידיעות מפחדים, כי הבאנו כמה ידיעות מאוד טובות בימים האחרונים. כתבים מעדיפים להעביר לכאן במקום להיות בעמוד 27 למטה בידיעות אחרונות".

הדס להב, ראש מחלקת החדשות בידיעות אחרונות, סרבה להגיב. את תגובתו של ערן טיפנברון לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully