וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין סבלנות

ענת קם

9.7.2008 / 17:25

ארגוני היוצרים זועמים על כך שלטענתם לא הושלמו פערי התוכן מ-2006 ומבקשים להעביר לידיהם את טיוטת הדו"ח של הרשות ל-2007

ארגוני היוצרים דורשים מהרשות השנייה להעביר להם לאלתר את טיוטת הדו"ח השנתי לשנת 2007 וטיוטת דו"ח הביניים לשנת 2008. במכתב שנשלח על ידי עורך הדין אופיר מנצ'ל ליועץ המשפטי של הרשות, עורך הדין דורון אבני, התייחסו היוצרים לאמירתה של יושבת ראש מועצת הרשות השניה נורית דאבוש בישיבת ועדת הכלכלה בחודש אוקטובר בנוגע לצורך בפרסום דו"חות ביניים.

במכתבם קובלים היוצרים כי לצד העיכוב בפרסום הטיוטות, לא נעשו צעדים משמעותיים להשלמת פערי התוכן משנת 2006, ומאשימים את הרשות באי-אכיפת התחייבויות הזכייניות. כך למשל, מציגים היוצרים את שידורי ערוץ 2, התכניות "כוכב נולד" ו "רוקדים עם כוכבים" המשודרות כמעט מדי יום, כדוגמה וכן מציינים כי התכניות שהובטחו רחוקות משלבי ביצוע.

במכתב מציינים היוצרים כי מאחר שהרשות אינה ממלאת את תפקידה נדרשו הארגונים להגיע להסכם עצמאי עם הזכיינים, ומבקשים כי המסמכים יועברו לפני הדיון בבית המשפט העליון בנושא.

מהרשות השניה נמסר בתגובה: " לנוכח העובדה שהפונה אינו מתואם עם לקוחותיו וטענתו שלא מתקיימות פגישות היא מופרכת נראה שמכתב זה מונע משיקולים זרים ולא ענייניים שכן, נציג היוצרים הופיע בפני מועצת הרשות וההנהלה ב 29 ביוני והציג את המלצת היוצרים, מנכ"ל הרשות נפגש עם היוצרים לא פעם אחת, נציג היוצרים נפגש עם הנהלת הרשות והציג את ההסדר. לגופו של עניין, הרשות בודקת את נתוני שנת 2007 באופן שיטתי, אחראי ויסודי. הבדיקה מתבססת על הדוחות הכספיים המבוקרים של הזכיינים שהועברו לרשות לפני כחודשיים.
הדו"ח יובא לאישור המועצה בשבועות הקרובים ויתפרסם לאחר מכן ברבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully