וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלילות קובי בדרך לסין

ענת קם

10.7.2008 / 14:10

ערוץ הספורט רכש את זכויות השידור של ארבעה משחקי הכנה של נבחרת ארה"ב בכדורסל, לקראת המשחקים האולימפיים בבייג'ין

ערוץ הספורט רכש את זכויות השידור של ארבעה משחקי הכנה של נבחרת ארה"ב בכדורסל, לקראת המשחקים האולימפיים בבייג'ין. כוכב הלוס אנג'לס לייקרס קובי בראיינט, בהופעת בכורה בנבחרת הבוגרת, יצטרף ללברון ג'יימס, דוויין ווייד, כריס פול וכרמלו אנתוני, שינסו להחזיר את התואר האולימפי לארצות הברית אחרי שורת כישלונות בשלושת הטורנירים האחרונים שלה (אולימפיאדה ושתי אליפויות עולם).

בסדרת משחקי ההכנה תפגוש הנבחרת האמריקאית את קנדה, שטרם הבטיחה את מקומה בבייג'ין, את טורקיה ושתי נבחרות שישחקו באולימפיאדה: ליטא עם שרונאס יסיקבצ'יוס, שחקן מכבי תל אביב לשעבר, ואלופת אירופה רוסיה, בניצוחו של מאמן מכבי תל אביב לשעבר דיויד בלאט.לצד משחקי ההכנה ישודר גם סרט דוקומנטרי שמלווה את הנבחרת האמריקאית במסע שלה להחזרת הזהב.

בנוסף, רכש הערוץ את זכויות השידור לטורניר ההזדמנות האחרונה בכדורסל לקראת האולימפיאדה, אשר בסיומו ייקבעו שלוש הנבחרות האחרונות שתיקחנה חלק במשחקים האולימפיים הקרובים. הטורניר יתקיים ביוון החל מיום שני הקרוב, והוא ישודר משלביו הראשונים ועד למשחק האחרון. בטורניר ישתתפו 12 נבחרות ובהן סגנית אלופת העולם יוון, , גרמניה, סלובניה, קרואטיה, ברזיל וגם נבחרת לבנון, כמייצגת של יבשת אסיה. הנבחרות יחולקו לארבעה בתים, ארבע העולות לחצאי הגמר יתחרו על שלושה כרטיסים לאולימפיאדה. כל המשחקים ישודרו בערוץ LIVE+5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully