וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השניה לרשת: שנו את שעת שיבוץ "הפוליגרף"

ענת קם

10.7.2008 / 15:31

מנכ"ל הרשות השניה: "‏לדעתי התכנית אינה רצויה לשידור בערוץ ברודקאסט". רשת: "השיבוץ של 'הפוליגרף' הוכיח את עצמו מבחינת נתוני הצפייה"

יושבת ראש מועצת הרשות השנייה נורית דאבוש ביקשה ממנכ"ל רשת יוחנן צנגן להזיז את שעת השידור של "הפוליגרף", התכנית החדשה של הזכיינית שעלתה אמש לשידור. בקשתה של דאבוש הועברה בעקבות פניות רבות שהתקבלו ברשות השניה בעקבות התכנית ששודרה אתמול, שלצד הביקורות הרבות זכתה ל-25% רייטינג. "הפוליגרף", בהנחיית גדי סוקניק, היא תכנית ריאליטי במסגרתה נדרשים המתמודדים לענות על שאלות כשהם מחוברים לגלאי שקר, לעיני חבריהם ומשפחותיהם.

מנשה סמירה, מנכ"ל הרשות השניה, אמר בעניין: "‏לדעתי התכנית אינה רצויה לשידור בערוץ ברודקאסט מוביל כמו ערוץ 2 ולגוף משדר כמו רשת. דברים אלו מסרתי גם להנהלת רשת בשלבים מוקדמים מתוך הכרת הפורמט. יחד עם זאת, ההחלטה על שיבוץ התכנית נתונה בידיו של העורך הראשי במקרה זה מנכ"ל רשת. אני שותף לבקשה של חברי מועצת הרשות השנייה שעליו לשקול את שידורה של התכנית בכלל ואת שעת השיבוץ בפרט על אף הרייטינג הגבוה לו זכתה. חבל שהתחרות בין הזכיינים מובילה למקומות כאלה".

מרשת נמסר בתגובה: "מלאכת שיבוץ התכניות היא מורכבת ותלויה במשתנים רבים. השיבוץ של 'הפוליגרף' הוכיח את עצמו מבחינת נתוני הצפייה. קבלנו את פנייתה של גברת דאבוש ונתייחס לפניה זו ברצינות הנדרשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully