וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך חדש לוושינגטון פוסט

וואלה! ברנז'ה

11.7.2008 / 16:31

מרקוס ברוקלי, לשעבר עורך הוול סטריט ג'ורנל, יכנס לנעליו של לאונרד דאוני שערך את הוושינגטון פוסט מאז 1994

מרקוס ברוקלי, עורך הוול סטריט ג'ורנל לשעבר, מונה כעורך הראשי של הוושינגטון פוסט, כך דיווח השבוע הניו יורק טיימס. בתחילת השבוע הודיעה מו"ל העיתון קתרין ווימות' על מינויו של ברוקלי. לאונרד דאוני, העורך הנוכחי של העיתון, הודיע כי יעזוב בחודש ספטמבר, לאחר ארבע עשרה שנים כעורך הראשי. זהו המינוי המשמעותי הראשון של ווימות', שהחליפה בתפקיד את דודה המו"ל רק בפברואר האחרון.

מרקוס ברוקלי, 47, עזב את הוול סטריט ג'ורנל בחודש אפריל האחרון, לאחר פחות משנה בתפקיד, בעקבות שינויים מערכתיים ולחצים שהופעלו עליו מאז רכש רופרט מרדוק את העיתון בדצמבר 2007. ברוקלי רכש את רוב ניסיונו כעורך וכשליח הוול סטריט ג'ורנל מחוץ לארצות הברית. הוא ייכנס לתפקיד עורך הוושינגטון פוסט בתקופה קשה לעיתון, על רקע צמצומים מתמשכים במערכת החדשות שלו והבחירות הקרובות לנשיאות ארצות הברית. בתקופה זו פועלים בוושינגטון פוסט למזג את מערכות החדשות של העיתון ואתר האינטרנט, על מנת למנוע כפילויות ולצמצם עלויות.

בהודעה שפרסמה ווימות' והופיעה בכלי התקשורת האמריקאים נכתב: "מרקוס מביא עמו ניסיון עצום, הן ככתב והן כעורך, שיעזור לנו להתקדם בעולם התקשורת החדש, על פי הסטנדרטים שקבעו בן ברדלי ולאונרד דאוני, ולקדם אותנו לעתיד חדש וטוב יותר. למרקוס יש את היכולת לחשוב בצורה אסטרטגית על מערכת החדשות שלנו ועל ההיערכות מחדש מול המקורות שלנו, בצורה שתקביל למה שקוראינו מצפים לו ותשמר את מעמדו של העיתון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully