וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכנית של קרן פלס

ענת קם

13.7.2008 / 15:28

עשרת השירים הישראלים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו בארץ יוצגו בתכנית חדשה ברדיו 99 שיגיש רן לוי

רדיו 99 משיק תכנית חדשה בשיתוף אתר המוזיקה מומה. התכנית, שתיקרא "המוביל הארצי", תשודר מדי יום חמישי בהגשת רן לוי, ממגישי "המגזין" בערוץ המוזיקה."המוביל הארצי" תציג בכל שבוע את עשרת השירים הישראליים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו בארץ. בנוסף, התכנית תציג אמנים חדשים והשמעות בכורה ובכל שבוע יתארחו באולפן אומנים להופעה חיה באולפן. בתכנית תשודרנה פינות כמו "הטרמינל", שיחה עם אומנים ישראליים החיים מחוץ לישראל, "תעודת זהות" על אמנים חדשים מומלצים, "שיעור בהיסטוריה" עם מוסיקה ישראלית מפעם ו "זמן שאול", הבלוג של שאול מהבארבי, שיציג ביקורת נוקבת על עולם המוסיקה הישראלית. התכנית תתבסס על נתוני מערכת ניטור השידורים של חברת מדיה פורסט.

רן לוי: "אני ממש מתרגש מעליית התכנית. אין דבר יותר כיף מלהשמיע מוסיקה טובה ברדיו, ושאומנים שאתה אוהב יבואו להופיע אצלך באולפן. אמשיך, בדומה ל'המגזין' שעשיתי בערוץ 24, לפרגן לאומנים חדשים ולכל סוגי המוסיקה בישראל. כי מוסיקה עושים באהבה או לא עושים אותה בכלל. או משהו כזה".

רוני נוי, עורכת אתר מומה: "מומה, אתר המוסיקה של ישראל, שם לעצמו למטרה להפוך לספק התוכן המוביל בתחום. תכנית הרדיו 'המוביל הארצי', כמו גם תכנית הטלוויזיה "הזמנה להופעה", הן צעדים משמעותיים בהגשמת יעד זה. אנו שמחים
על שיתוף הפעולה עם רדיו 99 ובטוחים שמדובר בקשר שיעצים את שני הצדדים".

מישל קרמרמן מנכ"ל רדיו 99 מסרה: "הבטחנו גוון, הבטחנו מוסיקה טובה והנה אנחנו ממשיכים לקיים. אין לי ספק שהתכנית תחזק את האג'נדה של התחנה לתת ביטוי לקשת רחבה של מאזינים וטעמם המוסיקלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully