וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה מסכנים האוהדים

ענת קם

13.7.2008 / 16:33

מיקי דורסמן איים להפסיק ראיון עם דרוקר ושלח, אם לא יוצאו בעריכה קטעים שאינם מחמיאים לו בעימות עם אוהדי הפועל חולון. איים וקיבל

הכתבה על הבעלים והמאמן לשעבר של קבוצת הכדורסל של הפועל חולון מיקי דורסמן, ששודרה ביום שישי האחרון בתכניתם של עפר שלח ורביב דרוקר בערוץ 10, נערכה בעקבות בקשתו של דורסמן להסיר ממנה קטעים בהם הוא מתעמת עם אוהדי הפועל חולון.

שלח ודרוקר ליוו במסגרת הכתבה את דורסמן במהלך יום שלם ושוחחו עמו על ההחלטה לעזוב את הפועל חולון. השניים הפגישו בין אוהדים של הקבוצה לבין דורסמן.

רועי אסף, אוהד הפועל חולון שנכח במפגש, סיפר לוואלה! ברנז'ה כי במהלך הצגת השאלות לדורסמן נפגע האחרון מחלק מהשאלות ודרש להפסיק את הראיון ולהוריד קטעים ממנו בעריכת הכתבה. בשיחה עם וואלה! ברנז'ה תאר אסף את האירוע: "מה שהפריע לו זה שעמדו מולו אוהדים שיודעים עוד דברים, שהוא לא יכול לסבן אותם, כמו שבדרך כלל הוא עושה. הוא צעק על הצלם ואמר לו שיפסיק לצלם, אחר זה הוא אמר 'אני לא צריך בכתבה עליי אוהדים שתוקפים אותי, אני צריך אוהדים שיחבקו אותי'. אחרי זה הוא איים להפסיק את הראיון אם לא יחתכו בעריכה הקטעים שלא התאימו לו".

"הם יצאו פארשים כי היה להם חומר טוב, כשגאידמק מתנפל על מישהו כולם מצלמים, אבל את מיקי מצנזרים כי הוא קדוש והוא האיש הטוב. אף אחד לא תקף אותו ולא התפרץ. חבל שבסוף שודר מיקי הטוב והאוהדים המתלהמים וכפויי הטובה.".

עדי גרתי, עורכת התכנית של רביב דרוקר ועופר שלח בערוץ 10 מסרה בתגובה: "הייתה שיחה ארוכה שהתנהלה ברוח טובה ובסופה אכן מיקי דורסמן התעצבן וביקש להפסיק לצלם. החלטנו ללכת איתו בשיתוף פעולה ולכן הורדנו את הסוף. רוח הדברים, גם של השיחה הנעימה וגם של הכעס של דורסמן נכנסה לכתבה, מה שלא נכנס זה הוראות הבימוי של דורסמן מהרגע שהוא ביקש להפסיק לצלם. לאחר מכן השיחה המשיכה ברוח טובה וכולם נפרדו בנשיקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully