וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לה מרמור

ענת קם

14.7.2008 / 16:12

בדיוק ביום בו הארץ מדווח על מספר המנויים שלו, הודיעו יאיר לפיד ודני וסלי כי הם מבטלים את המנוי. מנכ"ל העיתון: "המעשה שלהם מריח מגילדה של סלבס שדואגים לעמיתים לשירות בחינם"

מגיש אולפן שישי יאיר לפיד ומפיק הטלוויזיה דני וסלי הודיעו לפני שעה קלה למחלקת המנויים של עיתון הארץ כי הם מבטלים את המנוי שלהם על העיתון. השניים הסבירו כי החליטו לעשות זאת בעקבות החלטת הנהלת העיתון לבטל את המנוי של חנוך מרמרי, עורך העיתון לשעבר. מנכ"ל עיתון הארץ יוסי ורשבסקי נימק לפני כשבוע באתר אייס את ביטול המנוי של מרמרי ואמר: "אין מנוי חינם לאף אחד - בטח לא למי שלא מפסיק לטנף את העיתון מאז עזיבתו".

דני וסלי אישר את הפרטים והוסיף: "עיתון שאינו מכבד את עברו, ספק אם יש לו עתיד וביטול המנוי מדבר בעד עצמו".

בתוך כך חשף היום עיתון הארץ את מספר המנויים המשלמים לחציון הראשון של שנת 2008, העומד על 65,127 מנויים (ועכשיו שניים פחות). בנוסף, מדווח העיתון כי בסגמנט הכלכלי, הכולל בתוכו את העיתון היומי והעיתון השבועי TheMarker week חל גידול של כ 3.07% בכמות המנויים, שמספרם עומד היום על 1,927; סה"כ יחד עם העיתון היומי 66,927. נתונים אלו עולים מתוצאות הבדיקה החיצונית של נתוני המנויים והתפוצה, שערך עבור העיתון משרד רואי חשבון סומך חייקין KPMG.

מנכ"ל הארץ יוסי ורשבסקי אמר בתגובה לדברים: "צר לי על החלטתם של יאיר לפיד ודני וסלי לבטל את המנוי על הארץ. אני מניח שהם אנשים הגונים שמשלמים עבור כל שירות שהם מקבלים, אבל המעשה שלהם מריח מגילדה של סלבס שדואגים לעמיתים לשירות בחינם.

"בעיתון הארץ, הפורשים והפנסיונרים משלמים עבור העיתון. גם אני, מרגע שאעזוב, אשלם עבור העיתון. בקשר לעבר ולעתיד של עיתון הארץ: לעיתון עבר מפואר ועתיד מפואר לא פחות. אני מניח שבביקורת הבאה של סומך-חייקין העיתון יראה צמיחה מרשימה ואני מקווה שבין המנויים החדשים יהיו גם יאיר לפיד, דני וסלי וחנוך מרמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully