וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת תשקיע 100 מליון שקל בתוכן במחצית השניה של 2008

ענת קם

15.7.2008 / 17:12

הזכיינית חשפה את התכניות שיעלו בחציון השני של השנה בינהן: הדרמה פולישוק, תכנית חדשה של אביעד קיסוס ועונה שניה למסודרים

זכיינית ערוץ 2 קשת הציגה היום את היערכותה לחציון השני של שנת 2008, הכולל כחמש עשרה תכניות והשקעה של כ-100 מיליון שקלים.

בין התכניות החדשות שישודרו בחודשים הקרובים נמצא הריאליטי המדובר "האח הגדול", שירכז קבוצת מתמודדים בוילה מבודדת המצולמת עשרים וארבע שעות ביממה. את הסדרה מפיקים קופרמן הפקות וינחו ארז טל ואסי עזר. בנוסף, תשודר תכנית ריאליטי בהפקת קשת המבוססת על פורמט אמריקאי בשם Renovate My Family. במרכז כל תכנית תוצג משפחה אחת, שחייה סטו מהמסלול בשל אירוע מסוים וצוות התכנית מנסה להחזירם למסלול הנכון.

בז'אנר הדוקומנטרי תשודרנה שתי תכניות חדשות, "בעירום מלא", המבוססת על פורמט בריטי, אותה יגיש אביעד קיסוס ו "שתולים" של אורלי וילנאי. לכל תכנית של "בעירום מלא" תגיע אישה שאינה שלמה עם מראה גופה וצוות התכנית ילווה אותה עד לגאווה והשלמה לטובת צילום בעירום לשלט חוצות. "שתולים", בהפקת 2shot, תשתול תחקירנים במקומות שונים (צה"ל למשל) ותתעד אותם בעזרת מצלמות נסתרות.

במסגרת הדרמות החדשות, תשודר הדרמה הקומית "עצור משטרה", שמזכירה מאד את "רינו 911", בהשתתפות נתי קלוגר, אלי פיניש ואחרים. על הפקת התכנית פורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה. עוד תשודר "פולישוק", סאטירה פוליטית מאת שמואל הספרי ובהפקת אולפני הרצליה, מביאה את סיפורו של חבר כנסת שמתמנה במפתיע לשר. בפולישוק ישתתפו גם חנה אזולאי הספרי, גיא לואל ואמנון דנקנר.

לצד התכניות החדשות, תמשכנה התכניות המובילות של קשת לעונות נוספות. בין התכניות נמצאות העונה השלישית של "אמא מחליפה", העונה השנייה של "מסודרים", עונה נוספת ל "עובדה", "מונית הכסף" ועונה שלישית לדרמה "מעורב ירושלמי". בנוסף, תשודר עונה מיוחדת של "המטבח" שתארח סלבס.

אבי ניר, מנכ"ל קשת: "במחצית הראשונה של 2008 הגענו לחצי הדרך להגשמת החזון של קשת כחברת תקשורת. חצי השנה הראשונה התאפיינה בשילוב בין יזמות אינטראקטיבית, ייצוא פורמטים מקומיים לחו"ל והמשך ההובלה של הטלוויזיה המסחרית בישראל. הצלחה זו מאפשרת לנו להמשיך להשקיע בתכן ולהשתדל לגעת בדברים שמחברים אותנו לכאן. אנו שואפים להשלים את מהלך ההתפתחות של קשת עד תום השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully