וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד החתונה, עכשיו הדוקו

ענת קם

15.7.2008 / 19:07

חברת ארצה הפקות מפיקה ל-ynet, סדרה תיעודית שמלווה זוג בדרך לחופה ועל הדרך מספקת עצות לזוגות שמתכוננים ליום הגדול

חברת ארצה הפקות מפיקה עבור אתר האינטרנט ynet תכנית דוקומנטרית שתעקוב אחרי זוג בדרך לחופה. הסידרה גם תכוון את הזוגות העומדים בפני חיי הנישואין לעבור את הדרך הזאת בשלום.

לניסוי הלא פשוט נבחרו ענבל חורש ובני לוי. השניים הכירו דרך חברה של חורש לעבודה. חורש ולוי מגיעים ממשפחות שונות בתכלית: לענבל, קיבוצניקית, מנהלת פרויקטים, יש שישה אחים, ההורים שלה גרושים וחתונה זה ממש לא עניין מהותי במשפחה. בני, רואה חשבון מחולון, הוא בן יחיד בין שתי בנות, "הנסיך" של המשפחה. יואצלו כולם מצפים לחתונה.

את הסדרה ילווה מפיקות החתונות עינת הולנדר וזוהר ג'רבי שעזרו לזוג ליצור סדר בבלאגן: בחירת האולם, הטעימות, המוזיקה, השמלה, הטבעת, ובעיקר שילוב הרצונות של ההורים ושל בני הזוג.

"ארצה הפקות", אשר מפיקה את הסרט המדובר "פובידיליה" בכיכובו של עופר שכטר ואחראית לסדרה המצליחה "הנרגנים" (yes דוקו), מגישה מדריך דוקומנטרי מפורט על כל מה שהולך ליפול עליכם אחרי שתקנו את הטבעת. ומעבר לכך, סדרה תיעודית ייחודית על חתונה מאוד מבדרת ומאוד מרגשת.

הסדרה בת 12 הפרקים צולמה בידי יוני דגן ובוימה והופקה בידי עילית מטלון ויונתן ריגר. הסדרה צפויה לעלות מחר (רביעי) בערוץ היחסים של ynet.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully